Top10 graczy 1.09
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Gracz |
Pkt |
1. Hamer | 265 |
1. MrMag-WS | 265 |
3. Brutal | 208 |
4. ajs | 167 |
5. Bibuk | 149 |
6. ZelgO-AZM- | 134 |
7. Sisio | 125 |
8. Guma | 88 |
9. matek | 83 |
10. Inter | 81 |
» więcej |
Top10 graczy 1.11 PCL
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Gracz |
Pkt |
1. Dionys | 325 |
2. Inter | 289 |
3. Poder | 279 |
4. March | 266 |
4. Tabuli | 266 |
6. Viper- | 211 |
7. Rince | 206 |
8. Brutal | 187 |
8. Marta | 187 |
10. ZelgO-AZM- | 169 |
» więcej |
Top10 graczy 1.11 EP
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Gracz |
Pkt |
1. Rince | 356 |
1. Viper- | 356 |
3. Embrion | 272 |
4. Small | 234 |
5. TooM | 231 |
6. Inter | 197 |
7. Klosiu | 191 |
8. Dionys | 186 |
9. DEUTSCHLAND | 172 |
9. ROLUS | 172 |
» więcej |
Top5 klanów 1.09
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Klan |
Pkt |
1. XXX | 265 |
2. UTF | 83 |
3. HC | 30 |
» więcej |
Top5 klanów 1.11 PCL
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Klan |
Pkt |
1. AnC | 325 |
2. HC | 279 |
3. AZM | 266 |
4. BD | 156 |
5. XXX | 34 |
» więcej |
Top5 klanów 1.11 EP
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Klan |
Pkt |
1. HC | 418 |
2. AnC | 272 |
3. AZM | 68 |
4. wC | 31 |
5. WYPE | 25 |
» więcej |
|
IP: 188.40.176.34
Ranking
[Dodano 28 grudnia 2007 przez Mag. Dotyczy: AR Ogólne]
Wprowadzony został ranking graczy Angrenost Realm dla patchy 1.09 i 1.10. Punkty zliczane będą sezonowo, czyli od początku września do końca czerwca. Turnieje w okresie wakacyjnym nie będą rankingowe. Przyjęta została następująca punktacja:
- 1 pkt za udział
- 1 pkt za każdy kolejny etap
- 7 pkt za 1 miejsce
- 5 pkt za 2 miejsce
- 3 pkt za 3 miejsce
- 1 pkt za 4 miejsce
Dogramy tak do końca sezonu i zobaczymy, czy czegoś nie zmienić.
Pojawi się także ranking za rok 2007, ale nie jest jeszcze gotowy. W chwili obecnej dostępne jest tylko zestawienie Top10 graczy poszczególnych patchy. Wkrótce dostępna będzie cała lista.
Podziękowania dla Hubiego za wklepanie do skryptu danych poszczególnych turniejów.
Edycja: dostępny jest już cały ranking.
Luc4s |
28-12-2007 19:43 |
PIERWSZY!
Good idea |
Wimt |
28-12-2007 19:49 |
to daltego on ma najwiecej pkt =] |
MrMag-WS |
28-12-2007 19:50 |
pewnie ta :D |
pest |
28-12-2007 19:56 |
killnijcie mnie |
PC |
28-12-2007 19:57 |
bez sensu stare turnieje dawac do nowo wymyslonego rankingu , nikt nie wiedzial ze bedzie to grane do rankingu a ty wywaliles jakies prehistoryczne toury od wrzesnia , nazywac sezon - ROKIEM SZKOLNYM - bzdura ... I mozna mowic i mowic zeby zaczac od 2008 roku ten ranking na dobre to nie od wrzesnia ... Jak juz tak wziales to trzeba bylo od poczatku ar wziac ... |
Kako-WM- |
28-12-2007 19:58 |
musze to powiedziec, czuje sie fajny ;/ |
MrMag-WS |
28-12-2007 20:37 |
ok ranking jest juz z lewej pod logowaniem |
Kako-WM- |
28-12-2007 22:08 |
troche nierowno te naglowki sa no i ranking tez wysrodkujcie to |
MrMag-WS |
28-12-2007 22:14 |
jakie naglowki? |
Zelgadiz |
28-12-2007 22:31 |
jak już wymyślacie ranking to zacznijcie od nowego roku robić te statystyki
Jak dla mnie powinien on być bardziej rozbudowany coś w stylu rankingu fifa :P
powinny byc brane pod uwage np. wygrane i przegrane mecze, zdobyte i stracone fragi, a nawet ilość zabitych przeciwników oraz własne zgony jak np. w teamie tvt tylko jeden zawodnik fraguje
Tylko musi się znaleźć ktos komu chcialoby się robić te wszystkie obliczenia |
MrMag-WS |
28-12-2007 22:32 |
nie ma takich =] |
MrMag-WS |
28-12-2007 22:32 |
ranking fifa jest jeszcze bardziej beznadziejny niz ten |
Zelgadiz |
28-12-2007 22:34 |
mi sie podoba przynajmniej w przeciwienstwie od tego odzwierciedla sytuacje na boisku
Chyba nikt mi nie powie że hubi jest lepszy na 109 od lorda bez urazy dla nikogo :P |
Zelgadiz |
28-12-2007 22:37 |
do tego drafty 2v2, 3v3, 4v4 powinny byc inaczej oceniane i też ilość zgłoszonych teamów powinna mieć jakiś wpływ na ocene, można bardzo dużo wymyślać statow do rankingu |
MrMag-WS |
28-12-2007 22:37 |
no nie wiem. jak dla mnie ranking fifa jest bardzo "nierzeczywisty". nasz ranking promuje regularny udzial w turniejach. Ma zachecac do gry jak najwiekszej ilosci graczy a nie takich co wpada raz na pare miesiecy, nawet jesli wygraja. Hubi gral w kazdym tour, zajmowal czolowe miejsca. Zgadzam sie, ze Lord jest lepszy, ale niech czesciej gra a na pewno bedzie to widac :) |
MrMag-WS |
28-12-2007 22:40 |
Btw w rankingu 2007 Lord bedzie raczej 1. |
Zelgadiz |
28-12-2007 22:42 |
nie wiem w którym miejscu ranking fifa jest nierzeczywisty z tego co widziałem reprezentacyjny i klubowy to oba są bardzo rzeczywiste
lord czesto gra ostatnie 4v4, 3v3 przedostatnie 2v2
wiadomo, że niektore turnieje mają gorszy poziom np. drafty w ktorym mniej gra dobrych zawodników |
MrMag-WS |
28-12-2007 22:44 |
i mamy za 2007 top 10
Lord 59
GoTH-MostWanted 46
VoD-Volantis 43
zwis 37
PC 36
MrMag-WS 29
Hamer 29
Messiah 26
PC-Alex 23
Zelgadiz 23 |
PC |
28-12-2007 22:44 |
Mag takie rankingi robi sie ROCZNIE przez caly rok a nie przez ROK SZKOLNY . Nie mogles wziac wszystkich turnieji z 2007 roku i dac je do rankingu tylko wymysliles ze od wrzesnia do czerwca? konczyl by sie ten ranking i moglibysmy zaczac od nowa grac w 2008 r kazdy by wiedzial o co gra , NIECH TO DOTRZE DO CIEBIE =] |
PC |
28-12-2007 22:45 |
widzisz ... i mozesz to dac tak w ten ranking a po nowym roku skasowac i zaczynamy od nowa |
Zelgadiz |
28-12-2007 22:46 |
nigdy nie lubilem w prowadzonych rankingach PvP czy to na GT czy SG, że głownie liczy się frekwencja a nie skill
mam nadzieje że tu będzie inaczej |
PC |
28-12-2007 22:46 |
nie chodzi o to czy ja mam jakies gorsze miejsce czy cos , mozesz w ogole nie dawac. chopdzi o to zeby zaczac od nowa w 2008 roku ... |
PC |
28-12-2007 22:47 |
Mowilem to magowi ze powinna byc wieksza roznica za wygrany tour ... Ktos wygra raz tour a bedzie za tym co bral w nim udzial 10 razy .. dla mnie bez sensu . |
MrMag-WS |
28-12-2007 22:49 |
no chyba w kazdym sporcie tak jest? |
PC |
28-12-2007 22:50 |
tak ale w sporcie sa punktowane miejsaca od-do . a Tu kazdy dostaje punky za udzial . |
PC |
28-12-2007 22:52 |
Nie mowie ze cos zlego jest w tym , ze dostaje sie punkty za udzial , ale w takim razie powinna byc wieksza ilosc punktow za wygrany tour . |
MrMag-WS |
28-12-2007 22:52 |
ile? za 1-2-3 |
MrMag-WS |
28-12-2007 22:54 |
master ci co swoje punkty opieraja na tych za udzial wierz mi, ze nie sa w czolowce |
Kako-WM- |
28-12-2007 22:55 |
za moje 1 dalbym 100 reszcie mozecie dawac 7 |
KyLO |
28-12-2007 22:56 |
1 - 5
2 - 4
3 - 3 |
MrMag-WS |
28-12-2007 22:57 |
teraz jest 7-5-3 |
GoTH-Markov |
28-12-2007 23:26 |
ciekawe, ale wg. mnie powinno byc to zresetowane ew. powinno obejmowac ostatnie 2-3 turnieje. Teraz ludzie beda moze mieli wieksza motywacje, co za tym idzie frekwencja wzrosnie. |
Fabio |
28-12-2007 23:26 |
zgadzam sie ze jak juz sie robi ranking to od nowa a nie ze juz policzonych milion turniejow... raczej nikogo nie zacheci do gry fakt ze juz ma tyle pkt straty. Nie mowie o sobie bo ja zawsze mialem gdzies takie rzeczy ale sa ludzie ktorzy maja takie ego ze nie zagraja przez ten ranking w zadnym oficjalnym turnieju. |
PC |
28-12-2007 23:27 |
to samo mowilem magowi =]
tu macie Link do glosowania
http://bnpl.angrenost .org/viewthread.php?tid=2956 |
fc-mar |
29-12-2007 00:37 |
nie zagram przez ten ranking juz w zadnym oficjalnym turnieju |
goth-gru8y- |
29-12-2007 10:31 |
zrobcie tez ranking klanow xd hubi wklepie wszystko bo mu sie w domu nudzi =]] |
Siro-sod |
29-12-2007 11:51 |
w sumie ciesze sie ze mnie nie ma w tym rankingu i raczej bede staral sie w nim nie pojawic :D |
GoTH-Markov |
29-12-2007 13:27 |
o, ranking klanow brzmi fajnie :p wyniki poszczegolnych graczy ktorzy w czasie turnieju byli w danym klanie. Cos na ten styl :> Osiagniecia graczy bez klanu nie byly by brane pod uwage, i tyle :p |
Guma |
29-12-2007 13:28 |
Zróbcie nowy ranking na 2008rok.To coś teraz to nieporozumienie. |
YaRoOo |
29-12-2007 13:58 |
imo dajcie ranking z 2004roku bedzie fajnie :) przyszlosc sie nieliczy ! wazna jest przeszlosc.
a tak serio to lepiej wyzerujcie ten ranking od stycznia. |
TomXZ |
29-12-2007 14:35 |
ta powinno byc od stycznia |
RoGh |
29-12-2007 15:12 |
omg po cholere ten ranking w ogole, bylo dobrze bez =] a teraz juz cisnienie ze sie jest/nie jest wysoko w rankingu |
GoTH-MostWanted |
29-12-2007 15:13 |
ja tam nie mam cisnienia |
zwis |
29-12-2007 15:23 |
i czego narzekacie...
właśnie o to chodzi żeby ranking promował graczy AKTYWNYCH
a nie takich mastersów co wejdzie jeden z drugim raz,
wygra turniej svs bądz dvd i pózniej będzie ściemniał pół roku że ma lagi,żeby nie skalać swoich statystyk.
A pózniej jest płacz że nikt nie gra na turniejach i że trzeba coś z tym zrobić,to robi mag,zachęca łasych na miejsca... czyli 80% z was,świadczy o tym odzew i oburzenie. |
Fligus-WM- |
29-12-2007 15:24 |
Jesli juz ma byc ranking, to od stycznia nowy. Gdyby ludzie wiedzieli, ze cos takiego ma byc, to moze by grali wiecej i sie starali. To tylko gdybanie oczywiscie i moje zdanie. |
suld-ws |
29-12-2007 15:37 |
buahaha jestem w obu xDD |
PC |
29-12-2007 16:04 |
wez zwis gadaj glupot bo mam od 1.5 miesiaca lagi , od pon bede mial nowy net to bede gral . Nawet jak mialem lagi to gralem , popatrz 4v4 nekromanta ktorym nie moglem dac ampa , wiec jak masz tak pierdolic to idz lepiej dalej cpac ten swoj rutinoscorbin a nie sie tu udzielasz |
theRR |
29-12-2007 17:18 |
mag wprowadź punktu jeszcze za zgony na hc |
inter |
29-12-2007 17:32 |
ale zes hubi wykombinowal zeby byc 1 w obu ;p
podzielam zdanie zelga, w tych ladderach to bedzie prowadzil ten, ktory po prostu bedzie gral wiecej. no i nie kazdy tour powinien byc rowno pktowany. takie toury 3v3 no sorc powinny byc nizej pktowane niz 3v3 regular, drafty to najnizej i takie tam. no i liczyc fragi, procenty wygranych meczy. |
suld-ws |
29-12-2007 17:39 |
etam, za wszystko to samo, jak komus sie nie chcialo grac drafta to niech nie marudzi ;p |
sirroot-ws |
29-12-2007 17:41 |
a niby dlaczego kazdy inaczej ?
czy to juz inny skill gracza jest ?O_O dla mnie draft powinien byc co najwyzej wiecej punktowany niz pozostale turnieje.
co do dawania pkt. za obecnosc na turniejach - swietne rozwiazanie. Dobry pomysl, ze ktos jest nagrodzony za to ze w ogole poswieca swoj czas na gre. |
RoGh |
29-12-2007 17:47 |
oczywiscie ze draft powinien byc najnizej punktowany |
Zelgadiz |
29-12-2007 17:48 |
w draftach dużo zależy od przypadku kto na kogo trafi dlatego powinny byc mniej punktowane
za 4v4 również powinno być mniej punktów niż za 2v2, bo średnio w 2v2 jest 2x więcej teamów już nie licze tych turniejów klasowych typy only ama bo takie rowniez mniej powinny byc pktowane |
sirroot-ws |
29-12-2007 17:56 |
no tak a na innych poza draftami mozesz grac z tymi ktorych znasz (czyt. dobrymi graczami) a imo to dobry gracz zawsze sobie poradzi =D |
indra |
29-12-2007 18:11 |
to moze zrobic ranking z wszystkich tourow dotychczasowych na ar i potem na nowy rok nowy ranking
i bedzie p.n.e. i n.e. |
jezyk |
29-12-2007 18:44 |
czemu nie ma tura w sylwestra??? |
suld-ws |
29-12-2007 18:59 |
bo by byl w dwu rankingach ;] |
Raistlin_bl |
29-12-2007 19:22 |
taaa i przez adminow nie mam planow na sylwka ... troche w d2 chcaielm pograc a tu dupa ;/ |
GoTH-Markov |
29-12-2007 20:26 |
na cbn jest turniej :-) |
Zaku-SoG |
30-12-2007 02:04 |
Rudy grasz jednak dru! jutro ci dam build ;d cwicz cwicz! |
indra |
30-12-2007 20:50 |
zaczely sie rankingi i odrazu milion ludzi na ar;p
albo to hc... |
Aby móc komentować wiadomości, musisz być zalogowany
|
|