Top10 graczy 1.09
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Gracz |
Pkt |
1. Hamer | 265 |
1. MrMag-WS | 265 |
3. Brutal | 208 |
4. ajs | 167 |
5. Bibuk | 149 |
6. ZelgO-AZM- | 134 |
7. Sisio | 125 |
8. Guma | 88 |
9. matek | 83 |
10. Inter | 81 |
» więcej |
Top10 graczy 1.11 PCL
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Gracz |
Pkt |
1. Dionys | 325 |
2. Inter | 289 |
3. Poder | 279 |
4. March | 266 |
4. Tabuli | 266 |
6. Viper- | 211 |
7. Rince | 206 |
8. Brutal | 187 |
8. Marta | 187 |
10. ZelgO-AZM- | 169 |
» więcej |
Top10 graczy 1.11 EP
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Gracz |
Pkt |
1. Rince | 356 |
1. Viper- | 356 |
3. Embrion | 272 |
4. Small | 234 |
5. TooM | 231 |
6. Inter | 197 |
7. Klosiu | 191 |
8. Dionys | 186 |
9. DEUTSCHLAND | 172 |
9. ROLUS | 172 |
» więcej |
Top5 klanów 1.09
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Klan |
Pkt |
1. XXX | 265 |
2. UTF | 83 |
3. HC | 30 |
» więcej |
Top5 klanów 1.11 PCL
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Klan |
Pkt |
1. AnC | 325 |
2. HC | 279 |
3. AZM | 266 |
4. BD | 156 |
5. XXX | 34 |
» więcej |
Top5 klanów 1.11 EP
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Klan |
Pkt |
1. HC | 418 |
2. AnC | 272 |
3. AZM | 68 |
4. wC | 31 |
5. WYPE | 25 |
» więcej |
|
IP: 188.40.176.34
Zmiana patcha 1.10 -> 1.11
[Dodano 11 lipca 2009 przez Hamer. Dotyczy: Ogólne Diablo II 1.10]
Kraina PvP 1.10 kończy swój żywot. Na jej miejsce postawiona została nowa - PvP 1.11.
Aby grać na AR 1.11 należy pobrać z naszej strony niezbędne PLIKI.
W związku ze zmianą patcha został również dodany przedmiot Pochodnia Piekielnego Ognia (Hellfire Torch) na koncie 0torch.
Edycja: Proszę jeszcze raz ściągnąć paczkę z plikami lub sam patch i wgrać do Diablo aktualną jego wersję (23:45).
deutschland |
11-07-2009 15:03 |
LOL sweet :D |
krytyk |
11-07-2009 15:05 |
ha bedzie zabawniej ;D |
Machu |
11-07-2009 15:06 |
ale luta:D |
ProdiGy |
11-07-2009 15:08 |
ZAJEBISCIE! |
deutschland |
11-07-2009 15:08 |
nareszcie osiagne magiczny dmg soska :D |
RoGh |
11-07-2009 15:09 |
lol, to teraz mi robcie nowe chary
i dawac predefy =] |
krytyk |
11-07-2009 15:10 |
xdd haha rogh i ger jaki zaciech ;DD bedzie zabawniej chociaz =] |
PEst |
11-07-2009 15:10 |
jesteście biedni...
mój nekromanta przekroczy 6 tysięcy obrażeń |
MrMag-WS |
11-07-2009 15:10 |
Rogh stare postacie zostaja ;p |
ProdiGy |
11-07-2009 15:11 |
hammer pod 17k dmg xdd |
nek_1891 |
11-07-2009 15:11 |
bez Kitu ;D |
krytyk |
11-07-2009 15:11 |
PEst powiedz a kogo to obchodzi ze przekroczysz 6k?? omg liczy sie skill a nie dmg |
suld-ws |
11-07-2009 15:11 |
NIEEEEEEEEEEE :D |
PEst |
11-07-2009 15:12 |
ale trzeba je zmodernizowac Magu, czyli w sumie zrobic od nowa
faktycznie Prodigy, to troche bedzie zart z dmg dla hammera ;d |
bedens |
11-07-2009 15:12 |
mogl zostac juz ten 1.10 :( |
Blejd |
11-07-2009 15:12 |
Juz widze nowe buildy :D |
Swietliczek |
11-07-2009 15:12 |
SUPER ! cały czas na to czekałem ,
wreszcie soską powinienem osiągnać 30k :D |
krytyk |
11-07-2009 15:12 |
ha te nowe buildy beda pewnie takie same no moze lekko zmodyfikowane ale nie za duzo |
RoGh |
11-07-2009 15:14 |
wiem Mag, ale bede teraz musial uzyc mozgu zeby zrobic nowe chary pod torcha :((((((((( |
Pest |
11-07-2009 15:14 |
wcale nie tak lekko Krytyk
swoja droga z 1.10 i wyżej masz tyle wspolnego co torch z 09 |
MrMag-WS |
11-07-2009 15:14 |
ano :/ nowe predefy pojawia sie w tygodniu |
deutschland |
11-07-2009 15:15 |
w sumie duzo dmg dojdzie troszke life ;d , mniej w dexa treba bedzie dac! i buildy pod str z torcha ! |
KryTyk |
11-07-2009 15:16 |
ger masz troche racji ale w sumie to powinni sie wszyscy cieszyc beda fajniesze buildy i ciekawsze walki ;D |
ProdiGy |
11-07-2009 15:16 |
czemu nie mozna jeszcze wejsc na ar : (( |
RoGh |
11-07-2009 15:16 |
"krytyk" to nie "pc-krytyk" tylko jakis faker =] |
KryTyk |
11-07-2009 15:17 |
rogh sorry nie jestem i pc-krytyk i nie jestem jakims tam fakerem =[ urazasz mnie tylko |
Pest |
11-07-2009 15:17 |
leszcz pewno Rogh, |
stiff |
11-07-2009 15:17 |
32k na sorc
luv it |
Rince |
11-07-2009 15:17 |
chlopaki, moge wiedziec po co ta zmiana? i kiedy koniec przerwy technicznej? |
suld-ws |
11-07-2009 15:17 |
cos nie dziala ten pacz jak trzeba, przynajmniej u mnie ;s za duzo haxow |
Pest |
11-07-2009 15:19 |
Stiff nie zapomnij dodac troche w zycie i mane |
Rince |
11-07-2009 15:19 |
po cholere ten torch... oprocz tego, ze sie kazdy podnieca, ze bedzie mial minimalnie mocniejsza postac, to same minusy. Albo chociaz zrobcie torcha bez ognia... |
suld-ws |
11-07-2009 15:20 |
ogien jest fajny! |
bedens |
11-07-2009 15:21 |
to jest kolejna taktyka hamera !
Pewnie postacie juz mial zrobione miesiac temu i czekal na moment aby wgrac 1.11 na ar |
Hamer |
11-07-2009 15:21 |
usuniety zostal ogien z torcha, z nim nie zostalby wprowadzony |
Pest |
11-07-2009 15:21 |
Rince, prawda jest taka, ze torch dosc mocno pchnie do gory wszystkie postaci walczace non physic.
Poza tym fakt, ze Dav zaoszczedzi milion punktow na unikach i multi, przeobrazi sie teraz w 4minutowe sm. |
MrMag-WS |
11-07-2009 15:22 |
jeszcze 5 min przerwy technicznej |
MrMag-WS |
11-07-2009 15:23 |
Rincowi jak zwykle sie nie podoba. Zupelnie jak nam to co on robi =] Zachowujesz sie jak admini ar ;/ |
Pest |
11-07-2009 15:23 |
odliczamy |
Rince |
11-07-2009 15:24 |
hmmm, racja pest, ale z drugiej strony hammer dostanie potezny bonus do dmga... |
Rince |
11-07-2009 15:24 |
fu magu. ja nic nie robie :D |
Blejd |
11-07-2009 15:24 |
Burze ognia z torcha genialnie :D |
Pest |
11-07-2009 15:25 |
fakt to troche wulg.
teraz hammer z 14k to i tak kosa, doliczajac torcha bedzie mial pewnie 16-17, wtedy to juz w ogole bedzie zart |
idid |
11-07-2009 15:25 |
Hurra ide robic nowe chary. Chyba. |
MrMag-WS |
11-07-2009 15:25 |
nie bedzie ognia na torchu. zostal wyciety |
Pest |
11-07-2009 15:26 |
ctrl + x
komu go wkleiles Magu? |
embrion |
11-07-2009 15:27 |
BEDZIE WIECEJ RL W MEDI , MEDIRUN MEDIRUN MEDIRUN |
MrMag-WS |
11-07-2009 15:30 |
UP! |
Blejd |
11-07-2009 15:31 |
Jak dobrze ze nie gram 1.1 :D |
inter |
11-07-2009 15:44 |
grunt to +3 leap |
MrMag-WS |
11-07-2009 15:45 |
haha ;p |
Luis |
11-07-2009 15:53 |
AHAHAHAH DZIEKI !!!
zajefajnie |
Luis |
11-07-2009 15:59 |
jeszcze unbana dajcie a bede was ubóstwiał |
MrMag-WS |
11-07-2009 16:02 |
zobaczymy czy dostaniesz bo chciales mnie oszukac z tym kontem ostatnio :) |
suld-ws |
11-07-2009 16:11 |
zrobcie opcje w lvlowaniu, zeby mozna bylo zresetowac tylko staty i skille bez czyszczenia postaci z itemow... |
Lans |
11-07-2009 16:14 |
dajcie cos nowego na 1.09, zebym tez mial taka podjare |
MrMag-WS |
11-07-2009 16:15 |
1.08? =] |
Lord |
11-07-2009 16:16 |
W sumie można by spróbować naprawić tp w ocu :P |
Blejd |
11-07-2009 16:20 |
Brakuje gc z 7frw na 1.09 a przydalyby sie takie dla barba chociaz :) |
Luis |
11-07-2009 16:22 |
mag napisalem ci maila |
drewas |
11-07-2009 17:01 |
o, fajno! |
Kroku- |
11-07-2009 17:13 |
GOOD!!!!!!! |
Szola_ |
11-07-2009 18:00 |
Zajebiście :) świetna decyzja! Ele teamy powinny teraz się troszkę wzmocnić :D i blizzka będzie miała lepszy dmg :D |
Radek |
11-07-2009 18:04 |
wlasnie, wiekszy dmg =] ale watpie zebys ty go wykorzystal :* |
ProdiGy |
11-07-2009 18:05 |
skoro zmieniliscie 1.10 na 1.11 to teraz z 1.09 na 1.10 :D |
Luis |
11-07-2009 18:20 |
to alternatywnie 1.09 na 1.08 ^^ |
suld-ws |
11-07-2009 19:07 |
nie pobieram juz od was tych wirusow, kij wam w oko |
ali |
11-07-2009 19:14 |
gz ! |
ali |
11-07-2009 19:19 |
to teraz blizz i hamer beda miec kosmiczny dmg |
Machu |
11-07-2009 19:21 |
moj foh 8,2k lfie schodzi na 3 hamery -.- |
karus |
11-07-2009 19:25 |
klątwy nie działają ;d |
suld-ws |
11-07-2009 19:26 |
to by musial miec 18k dmg z tych mlotkow ;'d |
Rince |
11-07-2009 19:26 |
Witam ponownie! Mam pytanie do adminow, co was sklonilo do zmiany patcha? Tak serio... |
RoGh |
11-07-2009 19:27 |
Lord 11-07-2009 16:16
W sumie można by spróbować naprawić tp w ocu :P
DOBRZE MOWISZ KOLEGO!! |
ProdiGy |
11-07-2009 19:38 |
nie naprawiajcie ampa ;D |
Machu |
11-07-2009 19:38 |
suld-ws 11-07-2009 19:26
to by musial miec 18k dmg z tych mlotkow ;'d
16k |
Sath |
11-07-2009 19:39 |
oprócz ampa jeszcze hf nie działa! |
GoTH-Markov |
11-07-2009 20:04 |
o kurczaki.. akurat bede mial co robic caly dzien jutro przed wyjazdem :) |
suld-ws |
11-07-2009 20:15 |
16k:6 (pvp penalty) = 2.66666
2.666 x 3 = 7.999998
owned by matematyka ;] |
Sath |
11-07-2009 20:31 |
ale np. 16,4k będzie też wyświetlane jako 16k, a zabierze wtedy równe 8,2k! |
GoTH-Markov |
11-07-2009 23:28 |
nie dziala AAAAAAAAA |
marta |
12-07-2009 01:20 |
to samo pytanie co Rince |
MaKi |
12-07-2009 08:35 |
nom, ten dmg z hammura to przesada, barb padajacy na 3 mlotki;[ |
01zz_WoT |
12-07-2009 12:08 |
Proponuje wyzbyc sie hammerowych scepterow, smialo mozna grac na wizzie/branchu, a wtedy ele zyska sporo szans. |
CzerwonyAlarm |
12-07-2009 12:21 |
popieram |
ali |
12-07-2009 12:23 |
to hamer wtedy bedzie mial leczenie z dupy |
MaKi |
12-07-2009 12:26 |
to zostawic scepty do leczenia a te od dmg sru;d |
Pest |
12-07-2009 12:28 |
proponuje 01zzzzzz_wot, zeby najpierw zagrac toura, a dopiero pozniej ew. cos zmieniac.
gdybanie z dupy mozesz zostawic na imieniny u Cioci |
idid |
12-07-2009 12:40 |
ali 12-07-2009 12:23
to hamer wtedy bedzie mial leczenie z dupy
Ja gram na secepterach bez hb i jakos idzie to leczenie wiec na suicude tez da rade imo. |
Szola_ |
12-07-2009 12:42 |
Albo ograniczyć do 14-15 k dmg jak było dawniej przez zmniejszenie ilości pc sks ~~ |
Wimt |
12-07-2009 12:47 |
grajcie na offenach to bedzie te 12k dmg no i jaki mix !!! |
ProdiGy |
12-07-2009 13:14 |
qsu by wam pokazal jak sie gra ele placzki!
sorc ma wypasione orby a hammer sceptery, proste ;'d |
Olo |
12-07-2009 13:22 |
ze tak powiem OLA BOGA SIE POROBILO |
Machu |
12-07-2009 13:31 |
ta qsu sie nadaje:S
odbanujcie go i mozemy pocisnac ele vs ele :S |
suld-ws |
12-07-2009 13:47 |
no to bysmy go nie zobaczyli na mapie przez 20 minut minimum |
MaKi |
12-07-2009 14:00 |
pan 01zzzzzz_wot gra wiekszosc tourow w przeciwienstwie do Ciebie;~~) |
Pest |
12-07-2009 14:05 |
zaden argument Maki, jedynie przekonales wszystkich, ze marnie wypadl w rankingu, byc moze lagi? |
ProdiGy |
12-07-2009 14:09 |
a ty ugrales ^,^ |
MaKi |
12-07-2009 14:16 |
przekonalem wszystkich ze ma wieksze pojecie o tym co sie dzieje na tourach niz Ty i to wszystko
a co ma ranking do zbalansowania rlz?
Tak samo rince czy maciejPL chyba moga sie wypowiadac co o tym wszystkim sadza
padla narazie tylko luzna propozycja, jak dla mnie nawet dobra. Bo troche dziwne ze barb pada na 3 mlotki, na 2n2 teamy z hammerem beda zbyt mocne vs niektore teamy
prodek ale kwestia taka ze soska nie zabija 3 hitami, no moze blizka jak salva sie zapomnie;~) |
suld-ws |
12-07-2009 14:28 |
ale to przeciez bylo wiadomo z pcl ze hammer jest imba na niektore teamy...
sinka nie zabija nawet na 10 hitow, i co w zwiazku z tym? :P |
Kako |
12-07-2009 14:30 |
co z tego ze ma kosmiczny dmg, jak ciezko nim podejsc, przy zebach/bp/hf/leapie trzeba naprawde ladnie ogarniac zeby zabijac rushami i kazdy rush moze sie skonczyc zgonem, a jak hammer pada to jest praktycznie pozamiatane |
Jodax |
12-07-2009 14:41 |
tylko gorzej jest, jak pal nie rushuje, tylko suppuje amke, caly czas krecac na niej hammery o kosmicznym dmg 17k. i co wtedy ma zrobic taka barb? praktycznie kazda proba wbica w amke skonczy sie zgonem, bo zgarnac 3 random mlotki nie jest ciezko |
GoTH-Markov |
12-07-2009 14:46 |
od tego jest reszta teamu, zeby tego hammera ruszyc.
Chyba, ze granie barbem ogranicza sie do napieraniu na amke zaraz po g? |
MaKi |
12-07-2009 14:49 |
grajac w ele teamie wlasnie na tym to polega |
ProdiGy |
12-07-2009 15:19 |
na 17k to nikt nie gra ;| ja mam 15 raptem 1k wiecej ;'] |
Hamer |
12-07-2009 15:21 |
przy rozsadnym setupie ma sie wlasnie 15k, przy 16 ma sie mniej dr lub nie mozna absow zalozyc, przy 17 to juz trzeba fcr miec mniejsze |
suld-ws |
12-07-2009 15:25 |
15k nieblokowalnego i bezresowego dmg :) ja pierdziele :) jesli necem da sie wyciagnac 6k to ja szczerze wspolczuje barbom :D |
ProdiGy |
12-07-2009 15:27 |
dalo sie 6k nawet bez torcha ;p |
Sath |
12-07-2009 15:30 |
hammer wcale nie zyskał na tym patchu najwięcej więc ta dyskusja nie ma sensu moim zdaniem... |
Rince |
12-07-2009 15:39 |
Imho zyskal najwiecej ze wszystkich charow. |
ProdiGy |
12-07-2009 15:42 |
nie sadze ;'d druid chyba zyskal wiecej u mnie wyszlo prawie 500 dmg wiecej i 400 hp more |
Kaxior |
12-07-2009 16:34 |
Fajnie, mele teamy beda mocniejsze, a barbarzyncy beda efektowniej skakac :P |
suld-ws |
12-07-2009 17:00 |
pal zyskal rl. a te 500 dmg wiecej to nie jest wcale tak duzo. |
ProdiGy |
12-07-2009 17:22 |
tak, bardzo duzo rl zyskal -,- ogarnij sie kto ci bedzie medirunnowal na takim rl, chyba desperat jakis |
Machu |
12-07-2009 17:54 |
na fohu mam 11 ;] |
Kako |
12-07-2009 18:45 |
weak foh =/ |
RuS |
12-07-2009 23:57 |
Nice. |
GoTH-Ra52pla- |
13-07-2009 11:08 |
Z tego co pamietam, to torcha mialo nie byc, bo takie same "madre" glowy mowily ze by to wzmocnilo bardziej ele niz melee z taka roznica ze ele wtedy wygrywalo prawie wszystko co tylko bylo do wygrania. Cos sie zmienilo od tamtej pory? Poza tym ze nie widzialem ani 1 teamu ele ktory gra lepiej niz przecietnie, to chyba nic. Jak dla mnie smieszny jest wasz ten placz o to ze ele nie ma szans, bo wasza gra nim to komedia. |
Szola_ |
13-07-2009 13:26 |
Myślę, że każdy z charów coś zyskał, soski i foh tak samo jak hammer i nec mają trochę większy dmg. Na najbliższym tourze wszystko się okaże :P |
Machu |
13-07-2009 15:05 |
GoTH-Ra52pla-
zbierz ten Twoj best ele jaki jest
ja zagram mele i zobaczymy czy dadza rade ;) |
GoTH-Ra52pla- |
13-07-2009 15:14 |
Ale co ty mi chcesz udowodnic? Bo ja tobie nic nie musze. Wystarczy spojrzec w historie tourow, ale pewnie sporo latwiej powiedziec ze sie nie da. |
Machu |
13-07-2009 15:51 |
chce Ci udowodnic, ze te Ci Twoi koledzy grajacy ele sa marni -.-
co powornujesz co bylo kiedy a co jest teraz :C |
GoTH-Ra52pla- |
13-07-2009 16:38 |
Ktory kolwiek z terazniejszych soso playerow zagra na 200fcr bez bloku i dr vs melee? Nie wydaje mi sie, a kiedys tak grali wiec prosze cie pocwiczcie i zacznijcie dopiero rozmowe. |
ProdiGy |
13-07-2009 16:46 |
GoTH-Ra52pla- proponuje rowniez spojrzec w ranking i historie tourow, nigdzie jakos ciebie nie widze wiec moze zacznij udowaniac a nie madrzysz sie w komentarzach |
stiff |
13-07-2009 17:15 |
"Ktory kolwiek z terazniejszych soso playerow zagra na 200fcr bez bloku i dr vs melee? Nie wydaje mi sie, a kiedys tak grali wiec prosze cie pocwiczcie i zacznijcie dopiero rozmowe."
Wybacz, ale 200 fcr playerzy w ilosci 1 (qsu) mieli cale noce na gre 1 rundy, takze chybiony argument
I to ty pocwicz, bo oprocz maxymalnych resow, statow, maxed sm nie reprezentujecie soba nic.
Nie kasujcie tego komentarza - nie zawiera w sobie bluznierstw |
GoTH-Ra52pla- |
13-07-2009 17:16 |
Powiedz mi jakie to ma znaczenie? Skoro nie gralem torurow, to znakiem tego melee>ele? Pomysl zanim napiszesz cokolwiek. |
Pest |
13-07-2009 17:22 |
powiem tak, ogarnijcie sie to, ze ktos nie gra tourow nie znaczy, ze nie umie grac, wrecz przeciwnie, nie ma po prostu czasu w niedziele na to zeby poswieciec kilka godzin na gre...
jest wiele osob, ktore nie graja turniejow i jakos potrafia dobrze grac. Co do wypowiedzi Raszpli fakt... angrenost cierpi na tym, ze jest malo ogarnietych dobrze zgranych ele teamow, w ktorych kazdy z osobna gralby naprawde rewelacyjnie...
to jest smutne ale prawdziwe... dzieje sie tak glownie przez gry typu 0tvt melee |
Machu |
13-07-2009 17:23 |
ele teamy terazniejsze sa bardzo dobre. |
GoTH-Ra52pla- |
13-07-2009 17:25 |
Nie tylko on gral na 200fcr, z reszta co ja sie bede z wami klocil, przeciez to wy gracie tu od poczatku 1.10 nie ja, i wy wiecie co sie wczesniej dzialo.
nigdy nie mialem na amce wicej niz base sm :D wiec tym bardziej jestes smieszny
czy kiedykolwiek powiedzialem ze cos soba prezentuje? |
stiff |
13-07-2009 17:28 |
"Nie wydaje mi sie, a kiedys tak grali wiec prosze cie pocwiczcie i zacznijcie dopiero rozmowe."
wlasnie tutaj powiedziales :~)
mowie o twoim teamie generalnie. Nawet nie wiem czym ty grasz tak naprawde |
Pest |
13-07-2009 17:33 |
STiff, glownie dobrze gra hammerem... nie rozumiem tej rozkminy...
kazdy na ar wie, ze kiedys bylo 2razy wiecej ele teamow i wtedy znacznie lepiej ele teamy graly, teraz jest inaczej, nie mowie, ze ele teamy nic soba nie prezetuja, ale na pewno sie nie rozwijaja.. |
stiff |
13-07-2009 17:39 |
bo nie maja okazji pest, lol
w tym momencie jest 1 swietny team w ktorym zamieniamy sie z lucem slotami fb -,- I to i tak raz na ruski rok
gdyby ludzie grali na 0tvt a nie 0tvt melee albo 0tvt ele to wygladaloby zupelnie inaczej |
Machu |
13-07-2009 17:39 |
ale co wy porównujecie co bylo kiedys a co jest teraz -.-
niech wejda teraz te dawne ele teamy i pokaza nam jak sie gra :S |
GoTH-Ra52pla- |
13-07-2009 17:41 |
"I to ty pocwicz, bo oprocz maxymalnych resow"
musze cie zmartwic bo mam 1 chara z resami na acc i to barb ktorym gram 4fun
"statow" tu rowniez cie zmartwie, bo moj ulubiony pal ma staty z dupy, a gram nim tylko dlatego bo fajnie wyglada.
Co do sm juz ci wyjasnilem. Jak widzisz tez umiem wklejac cytaty...
"Pocwiczcie" - powiedzialem tylko i wylacznie dlatego, ze na ar nie ma mocnago teamu ele, pomimo tego ze wiekszosc graczy ele sami w sobie graja niezle, ale jako team sa dosc marni, jerzeli ktos to odebral jako ze sie wywyzszam - przepraszam. |
GoTH-Ra52pla- |
13-07-2009 17:44 |
za moj polski tez przepraszam, staram sie nad tym pracowac, ale nie zawsze wychodzi |
Zurek |
13-07-2009 19:06 |
"Ktory kolwiek z terazniejszych soso playerow zagra na 200fcr bez bloku i dr vs melee?"
Ktory z terazniejszych hammerow, badz tez amek, zagra vs ele bez resow i bloku? Pierdolenie. Wiem ze tele char to troche inna sprawa, ale nie kazdemu snipowanie 24/7 sprawia radosc, i nie jest to tez zaden pokaz umiejetnosci.
Zreszta, zawolaj tu te legendy, pogramy jakies svs/fvf/ele vs ele :~) |
01zz_WoT |
13-07-2009 20:25 |
Takie medrkowanie, aktualnie na ar jest pare topowych ele teamow z pcl, ale vs skaczacy barb i hammer z dmgem takim, ze barb az sie boi podejsc nie ma to najmniejszego sensu. A czy torch wplynie na korzysc ele? Watpie, ale czas pokaze :~~). |
GoTH-Ra52pla- |
13-07-2009 20:27 |
Umiejetna gra teamem ele vs melee to cos zupelnie innego od svs fvf czy ele vs ele, a chyba o tym rozmawiamy? |
Zurek |
13-07-2009 21:29 |
Czyli jak wg. Ciebie wyglada umiejetna gra? |
GoTH-Ra52pla- |
13-07-2009 21:36 |
Wg mnie to bardziej zgranie niz umiejetnosci poszczegolnych graczy z osobna. |
Pest |
13-07-2009 22:34 |
i tak bylo na pcl jak jeszcze zylo, przypomnijcie sobie sodow, jak potrafili zorgromic wszystkich swoich zgraniem...
01zzzz_wot, za czasow pcl wszyscy grali jedna postacia do znudzenia.... tutaj gdzie zroznicowanie jest wieksze, wcale to tak kolorowo jak kiedys nie wyglada... |
Machu |
13-07-2009 22:59 |
nie -.-
ele tutaj zgrane nic nie zrobi vs mele ze skoczkiem :S
tutaj jest inaczej niz na pcl
dostanie sie 2 mloty random ga i lezysz...
zreszta teraz sa inne realia niz byly kiedys wiec nie porownujcie ci bylo kiedys a co jest teraz. |
Pest |
14-07-2009 09:14 |
faktycznie Machu, wydaje mi sie, ze jezeli chodzi o przedmioty to najbardziej zyskala czarodziejka, nikogo chyba nie bylo stac na takiego orby, amulety, caster ringi, caster shieldy o ile w ogole zostaly znalezione... amazonki wcale tak duzo nie zyskaly, ciezko zmienic 100/160/60... ew. pal na scepterach |
Machu |
14-07-2009 09:32 |
ale teraz dobre zgranie nie przebije leapa.
kiedys barby nie skakaly. |
idid |
14-07-2009 11:50 |
No off pest ale sody nie byly jakos tak bardzo zajebistym teamem : \ |
Pest |
14-07-2009 16:17 |
oj byli okrutnie dobrze zgrani ;p
fakt Prodigy ale jezeli wezmiesz kwestie 3v3 to juz TWoje double soso odpada -.- |
stiff |
14-07-2009 16:53 |
id, zastanow sie co piszesz |
Zurek |
14-07-2009 17:00 |
Faktycznie, malo kogo bylo stac na takie orby/amulety, ale takich scepterow jakie ma pal to po prostu nie bylo :P Generalnie takie gadanie jest bez sensu, bo kazdy char ma tutaj itemy, ktorych na cbn nie mial. |
Pest |
14-07-2009 19:18 |
dokladnie Zurek, kazdy char ma takie itemy, ktorych na cbn nie bylo, moim zdaniem jednak czarodziejka zyskala najwiecej, mowiac szczerze wszystko oprocz zbroji i rekawic.... wiec tez trzeba spojrzec od tej strony |
idid |
15-07-2009 00:14 |
Jak dla mnie stiff to ele sodow odstawalo od waszego ele poziomem, przynajmniej za mojej kadencji na tourach. |
1986 |
15-07-2009 00:46 |
id, a grales kiedykolwiek vs ich ele? |
idid |
15-07-2009 01:27 |
Tak. |
idid |
15-07-2009 01:30 |
DObra nvm. SODY byly best. |
Gedarity |
15-07-2009 09:46 |
1.11 to nie jest dobry pomysł. |
stiff |
15-07-2009 12:42 |
nie no id, nie byli best, ale vs ele byli bardzo zgrani i chyba najciezej bylo nam ich ubic |
MaKi |
15-07-2009 13:14 |
+ bardzo wykorzystywali atut 20lvl prayer ;~) |
Radek |
15-07-2009 19:05 |
to jest pie*dolenie o dupie maryny. nie ma co porownywac pcl do ar, ani patrzec na to co bylo 2-3 lata temu. nie ma dobrych ele? chetnie moge zagrac w ele teamie vs cokolwiek. |
nypd |
16-07-2009 08:30 |
kiedy pvm otwieramy ? |
maly |
17-07-2009 09:49 |
ja moge dac gsa 10/1 na pvm hc 1.11 ! |
MrMag-WS |
17-07-2009 10:32 |
pograjcie sobie pvm na serwerach gdzie jest wiecej ekspertow od mefa niz tu |
ajs |
17-07-2009 16:58 |
nie ma matka to nie bedzie pvm ;| |
nk-mut |
18-07-2009 18:42 |
bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
Aby móc komentować wiadomości, musisz być zalogowany
|
|