Główne działy AR
Serwer Diablo II PvP 1.09, 1.11 PCL, Euro-PvP
Ilość kont na AR: 3677
Logowanie
Nazwa konta
Hasło
zapamietaj
Top10 graczy 1.09
06.03.2011 - 12.06.2011
Gracz Pkt
1. Hamer265
1. MrMag-WS265
3. Brutal208
4. ajs167
5. Bibuk149
6. ZelgO-AZM-134
7. Sisio125
8. Guma88
9. matek83
10. Inter81
» więcej
Top10 graczy 1.11 PCL
06.03.2011 - 12.06.2011
Gracz Pkt
1. Dionys325
2. Inter289
3. Poder279
4. March266
4. Tabuli266
6. Viper-211
7. Rince206
8. Brutal187
8. Marta187
10. ZelgO-AZM-169
» więcej
Top10 graczy 1.11 EP
06.03.2011 - 12.06.2011
Gracz Pkt
1. Rince356
1. Viper-356
3. Embrion272
4. Small234
5. TooM231
6. Inter197
7. Klosiu191
8. Dionys186
9. DEUTSCHLAND172
9. ROLUS172
» więcej
Top5 klanów 1.09
06.03.2011 - 12.06.2011
Klan Pkt
1. XXX265
2. UTF83
3. HC30
» więcej
Top5 klanów 1.11 PCL
06.03.2011 - 12.06.2011
Klan Pkt
1. AnC325
2. HC279
3. AZM266
4. BD156
5. XXX34
» więcej
Top5 klanów 1.11 EP
06.03.2011 - 12.06.2011
Klan Pkt
1. HC418
2. AnC272
3. AZM68
4. wC31
5. WYPE25
» więcej
Imperium Diablo
Daleka Oaza
Diablo Fansite - Biblioteka Kalais'a
Diablo 3 Clan League - PvP
Pajacyk - Polska Akcja Humanitarna
IP: 188.40.176.34
Mod 1.10
[Dodano 22 marca 2008 przez Wimt. Dotyczy: Ogólne Diablo II 1.10]
W końcu zrobiłem działającego moda pvp dla patcha 1.10. W ciągu najbliższych dni powinien pojawić się na wszystkich dostępnych GSach 1.10 pvp.

Oto lista rzeczy, które owy mod zmienia:
- usuwa wszystkie zbędne potwory,
- wszystkie NPC posiadają wyłącznie strzały oraz bełty,
- nie ma dropów z potworów,
- nie ma kapliczek.

W razie zauważenia jakichkolwiek błędów proszę o kontakt.
Komentarze
Tyr-BoH 22-03-2008 20:56
keep up the good work!

ps. pierwszy :)
Tyr-BoH 22-03-2008 20:58
a kiedy 1.10 przejdzie w 1.11 na AR? :>
MrMag-WS 22-03-2008 20:59
Jak zrobimy antycheata pewnie. Niby mozna by juz teraz, ale nie wiem czy jest sens :)
Kako-WM- 22-03-2008 21:01
1,11 tylko wzmocni przewage ele nad melee ;f s-h-i-t
MrMag-WS 22-03-2008 21:03
Ale to raczej nieuniknione. Trzeba cos z zasadami zrobic, chociaz ja sie nie znam ;p
Raistlin_bl 22-03-2008 21:47
eeee bez butelek to nie gra ;/
suld-ws 22-03-2008 22:19
trzeba bedzie cos sciagac czy to bedzie dzialac na tych dotychczasowych?
MrMag-WS 22-03-2008 22:22
nie trzeba nic sciagac
GoTH-Ra52pla- 22-03-2008 22:56
dobra robota:)
Avi_Hunter 23-03-2008 01:44
A w 5 akcie beda ptiony?
GoTH-Markov 23-03-2008 02:06
Brawo :)

ciekawe czy jest mozliwosc ograniczenia map by w grach typu 01v1 czy 02v2 byly tylko z mostem a 0tvt zawsze bez :>
Mag?
MrMag-WS 23-03-2008 02:23
nie mam zielonego pojecia ;P Wimt? Mar? Sylwester? :D
suld-ws 23-03-2008 02:57
mysle ze jest mozliwe tworzenie tego typu "aren", wiele modow z 1.1 ma zmodyfikowana mape na stale (nie pamietam dokladnie nazw, chyba ZyEl i Eastern Sun)
fc-mar 23-03-2008 09:29
niestety nie ma kodu (lub ja o tym nie wiem) na tworzenie aren w plikach txt, ktore mozna wypakowac z mpq i zmieniac. generowanie poziomow siedzi albo w exe albo w dll. generalnie jesli chcemy sie w cos takiego bawic, to magu proponowalbym po prostu wyslac maila do autorow powyzszych modow, ktore suld wymienil. opisac im nasz piekny realm, jego success story, pobajerowac ich troche i zapytac w jaki sposob sami zmieniali mapy w swoich modach. w kwestii technicznej nie powinno byc roznic miedzy sposobem miedzy patchami 1.11, .10 i .09
Fligus-WM- 23-03-2008 11:27
Wzorujac sie na pracy Vola na c9 - czy jest mozliwe, zeby wprowadzic do tego moda znacznie bardziej pojemna skrzynke? (nie wszystko sie miesci na 1 postaci). To jest naprawde przydatne, ale nie wiem jak do tego podchodzicie skoro juz kiedys odrzucono pomysl z ingerencja w mody annihilusa ;)
MrMag-WS 23-03-2008 13:19
Flig jesli chodz o skrzynke to ja popieram te akcje :) Wimt do roboty :P Mody anihilusa beda zmienione i ten res z anyi zostanie tam dodany. Jedyny taki wyjatek w historii, ale chyba dla tego konkretnego przypadku da sie to przezyc :)
suld-ws 23-03-2008 14:29
w kazdym razie wiem ze w tych modach mapka byla znacznie zmodyfikowana, od przeniesienia jakichs jaskin z 3 aktu do pierwszego, az po tworzenie megadlugich tuneli do andariel, wprowadzania smokow z baldura itp :)
suld-ws 23-03-2008 14:49
kiedys mialem jakies tutoriale jak tam grzebac w tych plikach, ale ja nie jestem w tym dobry, raz mi sie udalo zmienic liczbe strzal i to wszystko ;p
IanC 23-03-2008 16:32
no to pograne skoro mana potkow nie mozna uzywac to ja nie gram ....
Lord 23-03-2008 16:32
yy podniescie jeszcze lvl do 12345 i zwiekszcie dmg w broniach.
IanC 23-03-2008 16:53
ja bym dał max skill lvl 50 i pozwolic maxowac modlitwe
suld-ws 23-03-2008 19:04
wlasnie jest problem, przynajmniej w 1.09 taki byl, ze przy dmg bodajze powyzej 63k wartosc sie resetuje do 0 i leci do nowa :P czyli max co mozesz miec to powiedzmy 60k physical, 60k fire i 60k cold ;] to samo z life, powyzej jakiejs wartosci kula sie nie zapelnia ;p kiedys nawet udalo mi sie miec -200 life =] a co do lvlu to na zyel max byl chyba 1k
Lord 23-03-2008 19:28
Chyba bylo cos takiego na 1.09 us east czy west - bugged saracen z 2 mln hp ;P

A no i przydaloby sie zwiekszyc pojemnosc kolczanow na strzaly do 10k (choc i tak pewnie bedzie za malo :P)
suld-ws 23-03-2008 19:44
na us to w ogole byly jaja, tylko nie wiem jak oni zrobili te white items, np amu.
Wimt 23-03-2008 20:02
z tymi skrzyniami i tak dalej to se chyba zartujecie
Fligus-WM- 23-03-2008 20:31
Chyba se nie zartujemy ;p
Spytaj Vola czy by udostepnil (jesli projekt przejdzie ~)
Matek-WS 23-03-2008 21:51
Wiecie jak to mowia, jak ktos czego nie zrobi to znajdziemy kogos innego. Hehehe :)
suld-ws 23-03-2008 21:55
znaczy ze chcecie wykopac wimta? ;[[[[[[
Wimt 23-03-2008 22:21
wiadomo.
szybko tego nie zrobie bo tu idzie zabawa z grafika (czytaj musze wam cube narysowac) i jakims cudem zrobic sloty
suld-ws 23-03-2008 22:32
a sprawdz jak to jest zrobione w modach i przekopiuj. tam nawet inventory bylo wieksze.
Wimt 23-03-2008 22:40
w tym problem ze jest to w zupelnie innym miejscu niz te proste rzeczy co zrobilem
jest do tego program co bardzo latwo to zmienia ale nie moge go dorwac ;p
Sylwester 24-03-2008 00:47
O powiekszeniu ilosci miejsca w stashu pisalem w moim temacie na forum, ale pomysl spotkal sie ze zdecydowanym sprzeciwem ze strony adminow :P

Wimt, na forum imperium diablo jest dzial poswiecony modom. Jest tam caly jeden tutorial poswiecony powiekszaniu ilosci miejsca w stashu wiec wez mnie nie zalamuj. Sa tez tutoriale o zmienianiu terenu i wiele innych.

Na 1.09 moglby sie na przyklad przydac mod dajacy mozliwosc rzucenia bo w miescie.
Wimt 24-03-2008 11:09
wiem ze jest i stad wiem ze to zabawa w grafice
MrMag-WS 24-03-2008 11:43
Sylwester gadasz ze zlymi osobami =]
suld-ws 24-03-2008 12:29
wydalo sie wimt nie umie czytac tylko pisac!
Sylwester 24-03-2008 14:27
napisałem moda który powiększa stash do 10x10 :P
za chwile wrzuce na forum
pSychom1nd_X 24-03-2008 14:48
To juz nie trzeba miec zwojow w pasku ;f?
Tyr-BoH 24-03-2008 15:05
czy ktos z "wladz" AR moze zrobic liste tego co trzeba lub powinno byc zrobione w celu ulepszenia AR??
SirRoot-WS 24-03-2008 17:06
1. GSY =D
MrMag-WS 24-03-2008 22:44
0. GSy ;P
IanC 25-03-2008 10:42
1 samotrafiajace/strzelajace ga
2 inv 90x90
3 zrobocie tak zeby komputer po wejsciu na realm kawe robil
Matek-WS 25-03-2008 11:05
Pytanie do punktu 3:
Kawa ofc dla adminow? :)
IanC 25-03-2008 11:06
a co inni to gorsi ;p ?
suld-ws 25-03-2008 11:19
niektorzy juz 1 maja ;]
IanC 25-03-2008 11:28
jakies 30% ludzi dlatego dajmy wszystkim i bedzie ok ;p
Akuki 27-03-2008 23:41
Suld 1 maja jeszcze nie ma =]
dopiero marzec się kończy =]
Kanoka 28-03-2008 21:22
A ja widziałem imo niespotykane potworki




Aby móc komentować wiadomości, musisz być zalogowany
Status serwerów gier
Turnieje
Obecne gry PvP (0)
Zalogowani PvP (0)
Designed by ERYDIUM
Engine by MDES
Strona główna | Mapa strony | Forum | Kontakt | English version