Główne działy AR
Serwer Diablo II PvP 1.09, 1.11 PCL, Euro-PvP
Ilość kont na AR: 3677
Logowanie
Nazwa konta
Hasło
zapamietaj
Top10 graczy 1.09
06.03.2011 - 12.06.2011
Gracz Pkt
1. Hamer265
1. MrMag-WS265
3. Brutal208
4. ajs167
5. Bibuk149
6. ZelgO-AZM-134
7. Sisio125
8. Guma88
9. matek83
10. Inter81
» więcej
Top10 graczy 1.11 PCL
06.03.2011 - 12.06.2011
Gracz Pkt
1. Dionys325
2. Inter289
3. Poder279
4. March266
4. Tabuli266
6. Viper-211
7. Rince206
8. Brutal187
8. Marta187
10. ZelgO-AZM-169
» więcej
Top10 graczy 1.11 EP
06.03.2011 - 12.06.2011
Gracz Pkt
1. Rince356
1. Viper-356
3. Embrion272
4. Small234
5. TooM231
6. Inter197
7. Klosiu191
8. Dionys186
9. DEUTSCHLAND172
9. ROLUS172
» więcej
Top5 klanów 1.09
06.03.2011 - 12.06.2011
Klan Pkt
1. XXX265
2. UTF83
3. HC30
» więcej
Top5 klanów 1.11 PCL
06.03.2011 - 12.06.2011
Klan Pkt
1. AnC325
2. HC279
3. AZM266
4. BD156
5. XXX34
» więcej
Top5 klanów 1.11 EP
06.03.2011 - 12.06.2011
Klan Pkt
1. HC418
2. AnC272
3. AZM68
4. wC31
5. WYPE25
» więcej
Imperium Diablo
Daleka Oaza
Diablo Fansite - Biblioteka Kalais'a
Diablo 3 Clan League - PvP
Pajacyk - Polska Akcja Humanitarna
IP: 188.40.176.34
Zasady walk 1.11 Euro-PvP
Na kraine Angrenost Realm 1.11 Euro-PvP obowiązują lekko zmodyfikowane zasady Euro-PvP.

I. Zasady ogólne

Zasady podstawowe
  1. Korzystanie z programów "trzecich" oraz innego typu "wspomagaczy" jest zabronione.
  2. Zbieranie kapliczek i studni, picie mikstur, korzystanie z najemników oraz zabijanie bez ciała jest zabronione.
  3. Obowiązują reguły dobrego zachowania i kultura.
  4. Mapa musi być oczyszczona ze wszystkich potworów.
  5. Duele odbywają się na Krwawym Wrzosowisku. Jedna drużyna rozpoczyna z WP, a przeciwnicy z wyjścia miasta. Duel rozpoczyna się gdy obydwie drużyny napiszą "go".
  6. Zasady są brane pod uwagę tylko wtedy kiedy mają one działanie podczas duelu.
  7. Używanie jakichkolwiek umiejętności (aktywnych) przed rozpoczęciem meczu jest niedozwolone.
  8. Ekwipunek musi być całkowicie zapełniony talizmanami, strzałami/bełtami, albo rzucanymi brońmi, niczym innym.
  9. Kiedy gracz opuści Krwawe Wrzosowiska podczas walki, liczy się jako zabity i nie może walczyć dalej w tej rundzie, z wyjątkiem tele-charów, którzy mogą wpaść przypadkiem do miasta teleportem, jeśli to się zdarzy powinni wrócić jak najszybciej na Krwawe Wrzosowiska bez uzdrowienia się oraz kampa przy bramie miasta.
  10. Gracz/e musi/musza być aktywni podczas walk. Zamierzone ukrywanie albo uciekanie tylko dla uzupełnienia życia albo amunicji jest zabronione. Także kampowanie w domach i narożnikach.
  11. Zmiana ekwipunku między rundami jest dozwolona jeśli zmieniasz przedmioty, które przed rozpoczęciem walk były w twojej skrzynce (czyli bez przerzucania z mułów itd).
  12. Mapy mogą być zmieniane na prośbę uczestników tylko raz [dla 1 strony].
  13. W 1v1 i 2v2 gramy na mapie bez boxa. W 3v3 i 4v4 gramy na dużej mapie bez mostu, z boxem.
  14. Wszyscy gracze muszą zgodzić się, pokazać screena z ich mapą i innymi elementami gry jeśli prosi o to drużyna przeciwna. Ma to zostać zrobione bez żadnego wychodzenia z gry z jakiegoś powodu. Jeśli zawodnik zostanie "odrzucony" z gry gdy on/jego drużyna będzie poproszony o screena wtedy on/jego drużyna przegrywa mecz, a sędziowie mogą nałożyć dodatkowe kary na danego gracza. Screenshot musi być zrobiony na terenie walki i zawierać elementy mapy jak kapliczki itd.
  15. Jeśli przeciwnik poprosi o sprawdzenie twoich przedmiotów lub talizmanów, zrób to jak najszybciej bez odwiedzania kostki czy wychodzenia z gry.
  16. Zamierzony desynch i lagowanie, np. ciągłe rzucanie Klątw jest zabronione.
Zasady specjalne
  1. Rejoin gry z powodu resist bug, str bug lub ga bug jest możliwy, opuszczanie gry z innego powodu = przegrana.
  2. Zabronione jest wracanie Amazonką do miasta by odnowić zapas strzał / bełtów. Amazonki mogą układać strzały / bełty na polu walki.
Zasady turniejowe
  1. Jeżeli gracz zostanie wyrzucony z gry w trakcie trwania walki przeciwnicy czekają na niego 15 minut. Jeżeli nie wróci to w przypadku gry 1v1 przegrywa swój mecz. Jeżeli jest to TvT to walka musi być kontynuowana bez niego. Po zakończeniu walki zaczyna się okres 15 minutowego czekania na dropniętego zawodnika.
  2. W turniejach limit pojedynku to 60 minut. Kiedy czas dobiegnie końca, runda zostaje dokończona i aktualny wynik podaje się jako końcowy. W przypadku playoffów gdy wynik jest remisowy należy zagrać dodatkową rundę w celu wyłonienia zwycięzcy. Jeżeli są to grupy, wynik pozostaje remisowy (UWAGA - ta reguła nie dotyczy "wolnych terminów")
  3. Gracz może reprezentować tylko 1 drużynę. Jeśli uczestnik nie może kontynuwać gry to jego miejsce może zastąpić inny gracz pod warunkiem, że gra tą samą klasą postaci i musi być gotowy w ciągu 15 minut.
  4. W przypadku gdy 2 ostatnie żyjące osoby zginą w tym samym momencie ogłasza się remis, bez fragu dla każdej strony.
Kary
  1. Automatyczne kary za łamanie zasad: runda zostaje przegrana jeżeli przeciwna drużyna złamała zasady, w przypadku przekroczenia resa o 1% nie stosuje się szczególnych kar.
  2. W przypadku wyraźnego złamania regulaminu drużyna zostaje automatycznie zdyskwalifikowana.
  3. Sędzia turnieju decyduje o wielkości kar.
  4. Karą może być: dyskwalifikacja drużyny/gracza z turnieju/ligi lub dyskwalifikacja samego gracza drużyny z turnieju.

II. Ograniczenia


Zbanowane przedmioty
  • Zbugowane itemy są zabronione
  • Słowa runiczne: "Żal", "Hart", "Duch" (w broniach)
  • Zakaz używania umiejętności z przedmiotów, jeśli nie należą do Twojej klasy postaci, chyba że jest zaznaczone inaczej.
  • Przedmioty dające aurę podczas noszenia są zabronione (wyjątek: "Beast" na TvT).
  • Przedmioty ze "Spowolnieniem celu o xx%"
  • Przedmioty z szansą na rzucenie "Zwiększenie obrażeń", "Żelazna dziewica" lub "Zniedołężenie"
  • Przedmioty z szansą na rzucenie czaru "Wyssanie życia", nie wliczając Barbarzyńców, Zabójczyń na pułapki i Druidów melee.
  • Eteryczne bronie z socketami bez niezniszczalności lub samo-naprawy. (wyjątek: bronie nie używane do ataku bezpośredniego)
  • Przedmioty z odrzutem
Limity przedmiotów
  • Amazonki nie mogą używać oszczepów tzw. "rare" z kont 3rareweapons oraz 3rareweapons2, nie dotyczy to jednak oszczepów przeznaczonych tylko dla amazonek (np. Matriarchalny Oszczep) na których wartość zwiększenie obrażeń (enhanced damage ED) jest nie większa niż 300%
  • Dozwolone łuki z dmg nie większym niż 420 (z jewelami) (Dotyczy tylko rozgrywek TvT)
  • Maksimum 2 tęcze na dany żywioł
  • Przedmioty z obniżaniem odporności na błyskawice wroga liczą się jako 2 tęcze
  • Czarodziejki używające "Zamieć" nie mogą korzystać z przedmiotów zawierających "+ x% do obrażeń od zimna"
  • Maksimum +40% do obrażeń zimna w przedmiotach u Czarodziejki korzystającej z "Zamarzniętej Kuli"
  • Amulet "Wschodzące Słońce" oraz tarcza "Czarnego Dębu" są zabronione jako przedmioty absorbujące
  • Maksimum 35% szans na otwarcie rany. Nie ma limitu otwarcia ran dla postaci walczących wręcz (bez jakiegokolwiek ataku zasięgowego), mogą mieć dowolną szansę na otwarcie rany przeciw Czarodziejkom i Nekromantom (1v1 i TvT).
Limity umiejętności
  • Wszystkie umiejętności zadające obrażenia od trucizn są zakazane
Zbanowane talizmany
  • Hellfire Torch
  • Talizmany z obrażeniami od trucizn
  • Skillery Paladyna + 1 do drzewka aur defensywnych
Odporności
  • Wszystkie limity odporności są wliczane z przedmiotów, talizmanów, zadania Anyi i aur. Naturalne odporności Barbarzyńcy nie wliczają się do limitów.
Bug siły
  • Postać musi w stanie podnieść wszystkie przedmioty (z wyjątkiem rękawic i pasów) bez korzystania z talizmanów, zmiany switcha i korzystania ze zmiany przedmiotów ze skrytki
  • Można mieć str buga na "Switchu" jeżeli nie jest uzywany ciągle podczas duela (nie jest używany do ataku)
  • Bug siły nie dotyczy postaci używających teleportu.

III. Zasady dotyczące postaci


Amazonka
  1. Limity

    • DR: 25%
    • FRW: 110%
    • RL: 30

  2. Zasady 1v1

    vs Amazonka
    • Max 13 RL

    vs Zabójczyni na pułapki
    • "Multi" jest zakazane

    vs Barbarzyńca
    • Umiejętności rzucania zakazane

    vs Druid
    • Umiejętności rzucania są zakazane vs Melee Dru
    • "Multi" jest zabronione vs dru ele

    vs Nekromanta
    • Max 120% FRW
    • Max 13 RL

  3. Zasady TvT

    • Amazonka może korzystać z "Chwytu Drakuli" przeciwko drużynom, w których liczba Czarodziejek przewyższa liczbę supportów Amazonki (support: Aury, Klątwy, um. Serce Rosomaka)
    • Umiejetność Spowolnienie Pocisków (SM) jest zakazana

  4. Odborności i absorpcje

    • Cold: 210% total +2abs vs Blizzard-Sorc / 120% total +2abs vs Orb-Sorc
    • Fire (220% total): 85%max lub 80%max +1abs vs Fire-Sorc
    • Light (200% total): 75%max + 1abs lub 85%max vs Trap-Asn / 80%max +1abs lub 85%max vs Hybrid-Asn / 75%max +1abs vs Paladin / 85%max +1abs vs Light-Sorc


Zabójczyni

  1. Definicje

    Zabójczyni na pułapki
    • Nie kwalifikuje się jak Zabójczyni Hybryda

    Zabójczyni Hybryda
    • Nie korzysta ze skillerów trap
    • Korzysta ze szpona nie posiadającego więcej niż +3 do Wartownika Błyskawic
    • Max 64% FCR
    • Można korzystać z umiejętności "Trąba Powietrzna" ze słowa runicznego "Chaos"

  2. Limity

    • DR: 58%
    • FRW: z BoS - 90%, bez BoS - 110%
    • RL: 22
    • Umiejętność "Zniknięcie" jest zakazana

  3. Zasady 1v1

    vs Zabójczyni na pułapki
    • W duelu Trapa vs HBD "Blok Szponami" nie liczy się jako absorb

    vs Druid
    • "BoS" jest zakazane vs Melee Dru
    • "MB", "Wojownik Cienia" oraz "Mistrz Cienia" jest zakazane vs Dru Ele
    • Zabójczyni Hybryda nie może używać "MB" vs Dru Melee

    vs Paladyn
    • Umiejętności "Wojownik Cienia" i "Mistrz Cienia" są zakazane

    vs Czarodziejka
    • "Psychiczny Młot", "Wojownik Cienia" i "Mistrz Cienia" są zakazane vs Orb i Light Sorc

  4. Zasady TvT

    • W drużynie z Dru Ele "Wojownik Cienia" i "Mistrz Cienia" są zakazane

  5. Odporności i absorpcje

    • Cold: 265% total +1absorb lub 210%total +2absorb vs Blizzard-Sorc / 190%total +1absorb vs Orb-Sorc
    • Fire (200% total): 85%max / 80%max +1absorb vs Fire-Sorc
    • Light (210% total): 90%max +1absorb vs Trap-Asn / 85%max +1absorb vs Hybrid-Asn / 85%max +1absorb vs Paladin / 75%max Light.-Sorc

      UWAGA: Blok szponami liczy się jako 1 abs


Barbarzyńca
  1. Limity

    • DR: 58%
    • FRW: 105%
    • RL: 30
    • Umiejętność "Skok" jest zakazana
    • Name Lock "Trąbą Powietrzną" jest zabroniony

  2. Zasady 1v1

    vs Barbarzyńca
    • Max DR: 45%
    • Max OW: 10%

    vs Druid
    • Max DR: 35% vs Dru Ele
    • "Okrzyk" i "Rozkazy" są zakazane vs Dru Melee

    vs Zabójczyni
    • "Okrzyk" jest zakazany vs Hybrid Asn

    vs Czarodziejka
    • Max FRW: 130%
    • Umiejętność "Teleport" jest dozwolona (wtedy max RL wynosi 20%). Jeżeli nie używamy "Teleportu" to Czarodziejka może max 40% bloku

  3. Zasady TvT

    • W drużynie z postacią z tele "Okrzyk" jest zakazany, a "Dowodzenie" i "Rozkazy" muszą być na tym samym poziomie na obydwu zestawach broni

  4. Odborności i absorpcje

    • Cold: 175% total +2absorb vs Blizzard-Sorc / 80%total +2absorb lub 210%total + 1absorb vs Orb-Sorc
    • Fire (155% total): 90%max lub 85%max +1absorb lub 75%max +2absorb vs Fire-Sorc
    • Light (150% total): 90%max + 1absorb vs Trap-Asn / 85%max +1absorb vs Hybrid-Asn / 85%max +1absorb vs Paladin / 85%max +1absorb vs Light.-Sorc

      UWAGA: Naturalne odporności Barbarzyńcy nie wliczają się do limitów


Druid Melee
  1. Definicje

    • Korzysta z umiejętności "Niedźwiedziołak" lub "Wilkołak"

  2. Limity

    • DR: 58%
    • FRW: 160%
    • RL: 30

  3. Zasady 1v1

    vs Druid
    • Nie można korzystać z umiejętności "Dziki Szał" vs Dru Ele

    vs Nekromanta
    • Umiejętnośc "Dziki Szał" jest zakazana

  4. Odborności i absorpcje

    • Cold: 210%total +2absorb vs Blizzard-Sorc / 160%total +2absorb vs Orb-Sorc
    • Fire (210% total): 90%max lub 85%max +1absorb lub 75%max +2absorb vs Fire-Sorc
    • Light (200% total): 85%max + 1absorb vs Trap-Asn / 80%max +1absorb lub 85%max vs Hybrid-Asn / 85%max +1absorb vs Paladin / 85%max +1absorb vs Light.-Sorc


Druid Ele
  1. Definicje

    • Nie korzysta z umiejętności "Niedzwiedziołak" i "Wilkołak"
    • Ma dane ponad 10 punktów umiejętności w "Tornado" lub "Armagedon"
    • Nie korzysta z umiejętności "Przyzwanie niedzwiedzia Grizzly"

  2. Limity

    • DR: 20%
    • FRW: 150%
    • RL: 30, jeżeli używa "Teleport" - 0
    • Może używac "Teleportu" vs Amazonka, Nekromanta, Zabójczyni, Czarodziejka i Paladyn korzystający z szarży biernej. W TvT może używac "Tele" zawsze

  3. Zasady 1v1

    vs Amazonka
    • "Huragan" jest zakazany
    • Może używać maksymalnie 1 zwierzęcia, 1 rośliny i 1 ducha jednocześnie (np. wilk + dębowy mędrzec + słoneczny pełzacz)

    vs Zabójczyni Hybryda
    • Max 50% DR

    vs Barbarzyńca
    • Max 50% DR

    vs Druid Melee
    • Należy wybrac: 20% DR + Dębowy Mędrzec lub 50% DR bez Dębowego Mędrca

    vs Nekromanta
    • Nie wolno przywoływać wilków

    vs Czarodziejka
    • Nie wolno korzystać ze Zbroi Cyklonu

  4. Zasady TvT

    • Nie można korzystać z "Huraganu" przeciwko drużynom zawierających Amazonkę, chyba że zawierają równiez Czarodziejkę
    • Można używać jednego zwierzęcia/rośliny/ducha
    • "Zbroja Cyklonu" jest zakazana
    • W 3v3, "Dębowy Mędrzec" jest zakazany w połączeniu ze "Zwiększeniem Obrażeń"
    • W 4v4, "Dębowy Mędrzec" jest zakazany z Barbarzyńca w drużynie

  5. Odborności i absorpcje

    • Cold: 190% total +2absorb lub 260%total +1absorb vs Blizzard-Sorc / 150%total +2absorb vs Orb-Sorc
    • Fire (210% total): 90%max lub 85%max +1absorb Fire-Sorc
    • Light (190% total): 90%max + 1absorb vs Trap-Asn / 80%max +1absorb lub 85%max vs Hybrid-Asn / 85%max +1absorb vs Paladin / 85%max +1absorb vs Light.-Sorc

      UWAGA: Gdy "Zbroja Cyklonu" jest używana to żadna inna absorpcja nie może być użyta


Nekromanta
  1. Limity

    • DR: 18%
    • FRW: 110%
    • RL: 30
    • Gliniany Golem (Clay Golem) jest zakazany
    • Żelazna Dziewica (Iron Maiden) jest zakazana
    • Nie wolno korzystać z "Wiezienia z kości" chyba, że jest zaznaczone inaczej

  2. Zasady 1v1

    - Przeciwnik musi mieć kilka dojść do Nekromanty używającego ścian z kości

    - Nie wolno korzystać z klątwy "Zniedołężenie"

    vs Amazonka
    • Ściana Z Kości (Bone Wall) jest zakazana

    vs Zabójczyni
    • "Zęby" są zakazane

    vs Barbarzyńca
    • "Zęby" są zakazane

    vs Druid
    • "Ściana z kości" jest zakazana vs Dru Melee

    vs Paladyn
    • "Więzienie z kości" jest dozwolone vs Paladyn Bierny
    • "Zęby" są zakazane

    vs Nekromanta
    • "Ściana z kości" jest zakazana
    • "Więzienie z kości" jest dozwolone
    • Max RL: 0

    vs Czarodziejka
    • "Zęby" są zakazane vs Czarodziejka bez "ES"

  3. Zasady TvT

    • W 2v2, w drużynie z Dru Ele należy wybrać czy się używa "Zwiększenia Obrażeń" czy "Dębowego Mędrca"
    • W 2v2, Nekromanta nie może używać "Zniedołężnienia" w drużynie z Barbem
    • W 3v3, "Zwiększenie Obrażeń" nie może być użyte z "Dębowym Mędrcem" (dotyczy tylko Druida Ele)
    • "Więzienie z kości jest dozwolone vs drużyny z Palem Biernym
    • Vs drużyny które zawierają jednocześnie Czarodziejki Fire i Cold, odporności na Fire wynoszą 95% max

  4. Odborności i absorpcje

    • Cold: 250% total +2absorb vs Blizzard-Sorc / 170% total +2absorb vs Orb-Sorc
    • Fire (225% total): 1v1:95%max - TvT:90%max +1absorb vs Fire-Sorc
    • Light (200% total): 85%max +1absorb vs Trap-Asn / 80%max +1absorb lub 85%max vs Hybrid-Asn / 85%max +1absorb vs Paladin / 85%max +1absorb vs Light.-Sorc


Paladyn Czynny
  1. Definicje

    • Nie może używać "Szarży" do poruszania się

  2. Limity

    • DR: 40%
    • FRW: 110%
    • RL: 30
    • Święty Pocisk (Holy Bolt) jest zakazany
    • Max 1 punkt dany w "Modlitwa" (bez itemów)
    • Bronie z większym dmg niż 275 są zakazane
    • Talizmany dające + do obrony są zakazane
    • Eteryczne tarcze są zakazane

  3. Zasady 1v1

    - Aury regenerujące życie są zakazane

    vs Barbarzyńca
    • "Koncentracja" jest zakazana w połączeniu ze "Świętym Młotem"
    • Umiejętność Pchnięcie (Smite) jest zakazana

    vs Druid Melee
    • "Koncentracja" jest zakazana w połączeniu ze "Świętym Młotem"
    • "Wigor" jest zakazany

    vs Paladyn
    • Nie wolno korzystać z absorpcji błyskawic, a maksymalna odporność na błyskawice to 75%. Nie można korzystać z aury "Przekonanie" jeżeli obie strony korzystają z "Pięści niebios"

  4. Zasady TvT

    • Aury regenerujące życie są dozwolone vs drużyny zawierające postać z "Teleportem"

  5. Odborności i absorpcje

    • Cold: 210%total + 2absorb vs Blizzard-Sorc / 220%total +1absorb vs Orb-Sorc
    • Fire (220% total): 90%max lub 85%max+1absorb vs Fire-Sorc
    • Light (215% total): 85%max + 1absorb vs Foh / 90%max + 1absorb vs Trap-Asn / 80%max +1absorb vs Hybrid-Asn / 85%max + 1absorb vs Paladin / 85%max + 1absorb vs Light.-Sorc


Paladyn Bierny
  1. Definicje

    • Używa "Szarży" do poruszania się

  2. Limity

    • DR: 25%
    • FRW: 110%
    • RL: 30%
    • Święty Pocisk (Holy Bolt) jest zakazany
    • Max 1 punkt dany w "Modlitwa" (bez itemów)
    • Bronie z większym dmg niż 275 są zakazane
    • Talizmany dające + do obrony są zakazane
    • Eteryczne tarcze są zakazane
    • Max FCR: 74%
    • "Wigor" jest zakazany
    • "Święty Chłód" jest zakazany
    • Aury regenerujące życie i mane są zakazane

  3. Zasady 1v1

    vs Barbarzyńca
    • "Szarża Bierna" jest zakazana
    • "Koncentracja" jest zakazana w połączeniu ze "Świętym Młotem"
    • Umiejętność "Pchnięcie" jest zakazana

    vs Druid Melee
    • "Koncentracja" jest zakazana w połączeniu ze "Świętym Młotem"
    • "Szarża Bierna" jest zakazana

    vs Paladyn
    • Nie wolno korzystać z absorpcji błyskawic, a maksymalna odporność na błyskawice to 75%. Nie można korzystać z aury "Przekonanie" jeżeli obie strony korzystają z "Pięści niebios"

  4. Odborności i absorpcje

    • Cold: 170%total + 1absorb vs Blizzard-Sorc / 180%total +1absorb vs Orb-Sorc
    • Fire (205% total): 80%max LUB 75%max + 1 abs vs Fire-Sorc
    • Light (215% total): 85%max + 1absorb vs Foh / 85%max LUB 75%max +1 abs vs Trap-Asn / 80%max +1absorb vs Hybrid-Asn / 85%max +1absorb vs Paladin / 85%max +1absorb vs Light.-Sorc


Czarodziejka
  1. Definicje

    Czarodziejka Orb
    • Nie używa umiejętności "Zamieć"

    Czarodziejka Blizz
    • Nie używa umiejętności "Zamarznięta Kula"

  2. Limity

    • DR: 10%
    • FRW: 75%
    • RL: 0%
    • "Zmrażająca Zbroja" jest zakazana
    • Czarodziejki Cold nie mogą używać żadnej zbroi zimna.
    • Czarodziejka Orb może używać "Zmrażającej Zbroi" vs Amazonka (1v1 i TvT)
    • Max 1 punkt dany w "Tarcze Energetyczną" (wyjątek Czarodziejka Orb)
    • Max 85% "Tarczy Energetycznej" dla Czarodziejki Orb

  3. Zasady 1v1

    vs Druid
    • Tarcza jest zabroniona vs Dru Melee

    vs Nekromanta
    • "Tarcza Energetyczna" jest zakazana (wyjątek: Czarodziejka Fire)

  4. Odporności i absorpcje

    • Cold: 225% total +1absorb vs Blizzard-Sorc / 150%total +1absorb vs Orb-Sorc
    • Fire (210% total): 90%max lub 85%max +1absorb vs Fire-Sorc
    • Light (215% total): 90%max +1absorb vs Trap-Asn / 80%max +1absorb lub 85%max vs Hybrid-Asn / 85% max res +1absorb vs Light.-Sorc / 1v1: 85%max + 1abs - TvT: 90%max + 1abs vs Passive Paladin / 1v1: 85%max + 1abs - TvT: 80%max +1abs vs Active Paladin

      UWAGA: ES jest traktowane jako 1 abs


IV. Zasady TvT

  • Umiejetność "Przekonanie" (Conv) nie może być użyta w połączeniu z więcej niż 2 żywiołami
  • "Rozkazy" i "Dowodzenie" ze słowa runicznego "CTA" w TvT są dozwolone (wyjątek: postacie używające teleportu)*
  • Użycie aury przywracającej życie jest równoznaczne z +15 rl każdego członka drużyny
  • Wszystkie postacie poza Amazonką, Zabójczynią i Paladynem Biernym mogą używać Wigor Boga Gromów + LO rune przeciwko drużynom zawierającym czarodziejkę używającą zimna oraz błyskawic

* - RL z Wezwania Do Broni (CTA) nie wlicza się do limitów RL jeśli jest używane tylko do dawania BO
Status serwerów gier
Turnieje
Obecne gry PvP (0)
Zalogowani PvP (0)
Designed by ERYDIUM
Engine by MDES
Strona główna | Mapa strony | Forum | Kontakt | English version