Główne działy AR
Serwer Diablo II PvP 1.09, 1.11 PCL, Euro-PvP
Ilość kont na AR: 3677
Logowanie
Nazwa konta
Hasło
zapamietaj
Top10 graczy 1.09
06.03.2011 - 12.06.2011
Gracz Pkt
1. Hamer265
1. MrMag-WS265
3. Brutal208
4. ajs167
5. Bibuk149
6. ZelgO-AZM-134
7. Sisio125
8. Guma88
9. matek83
10. Inter81
» więcej
Top10 graczy 1.11 PCL
06.03.2011 - 12.06.2011
Gracz Pkt
1. Dionys325
2. Inter289
3. Poder279
4. March266
4. Tabuli266
6. Viper-211
7. Rince206
8. Brutal187
8. Marta187
10. ZelgO-AZM-169
» więcej
Top10 graczy 1.11 EP
06.03.2011 - 12.06.2011
Gracz Pkt
1. Rince356
1. Viper-356
3. Embrion272
4. Small234
5. TooM231
6. Inter197
7. Klosiu191
8. Dionys186
9. DEUTSCHLAND172
9. ROLUS172
» więcej
Top5 klanów 1.09
06.03.2011 - 12.06.2011
Klan Pkt
1. XXX265
2. UTF83
3. HC30
» więcej
Top5 klanów 1.11 PCL
06.03.2011 - 12.06.2011
Klan Pkt
1. AnC325
2. HC279
3. AZM266
4. BD156
5. XXX34
» więcej
Top5 klanów 1.11 EP
06.03.2011 - 12.06.2011
Klan Pkt
1. HC418
2. AnC272
3. AZM68
4. wC31
5. WYPE25
» więcej
Imperium Diablo
Daleka Oaza
Diablo Fansite - Biblioteka Kalais'a
Diablo 3 Clan League - PvP
Pajacyk - Polska Akcja Humanitarna
IP: 188.40.176.34
Zasady walk 1.09

Zasady TvT

I. Ogólne
  1. Obowiązujący poziom trudności to Normal,
  2. Zakaz używania MapHacka (i innych modulów d2hackita), a także wszystkich innych "pseudo-wspomagaczy",
  3. Rezerwowych może byc tylu, ile zgłaszamy teamów (to w przypadku klanów). Jeśli zgłaszamy 3 drużyny (z 3 rezerwowymi) to ten, który zmieni jedną osobę z danego teamu, nie bedzie mógł zmieniać się z osobami z innej drużyny (do końca trwania turnieju),
  4. Podczas walki w każdej drużynie może wystąpić tylko jeden rezerwowy na raz (zmiana może być dokonana tylko podczas przerwy w grze, w przypadku wprowadzenia rezerwy gracz który został zmieniony opuszcza grę),
  5. Mecze toczone są do trzech zwycięstw jednej drużyny w fazie grupowej i odpowiednio do 3 w 1/8 bądź 1/4, do 3 w 1/2 i do 5 w finale i meczu o trzecie miejsce,
  6. Wszelkie zażalenia należy kierować do organizatora turnieju w czasie jego trwania lub bezpośrednio po rozegranych meczach. Dowodem w sprawie jest screen.
  7. Zabronione jest resetowanie (odnowienie postaci skryptem lub w inny sposób) zgłoszonej postaci do trwajacego turnieju.
II. Walka
  1. Walki toczą sie na Krwawym Wrzosowisku (Blood Moor) od miasta do początku przejścia, w którym stoi Flawia (patrząc od strony miasta),
  2. Zakaz noszenia jakiegokolwiek rodzaju butli/scrolli w pasku/inventoty/kostce,
  3. Nie można korzystać z pomocy najemników,
  4. Lag lub zawieszenie gry nie jest podstawą do powtórzenia walki,
  5. Wypadnięcie jednego z graczy z gry podczas walki równoznaczne jest z jego śmiercią. Drużyna przeciwna ma obowiązek czekać na jego powrót przez pięć minut przed kolejną walka. Jeśli ten czas okaze sie niewystarczajacy, do gry wchodzi rezerwowy badz kolejna walka rozpoczyna się w niepełnym składzie,
  6. W jednej drużynie nie moga grać jednocześnie Paladyn i Nekromanta,
  7. Podczas meczu zabronione są czynności:
    1. korzystanie z kapliczek/studzienek,
    2. wchodzenie do miasta lub na teren poza Blood Moor w czasie gry,
    3. podrzucanie jakichkolwiek przedmiotów graczom pozostającym na polu walki,
    4. zostawianie na planszy jakichkolwiek przedmiotów przed walką/po skończeniu walki (np. niezużytych do końca strzał),
    5. zakaz BoneLeechingu nekromantą w jakiejkolwiek formie,
    6. jeśli nekromanta ma zamiar nosić jakąkolwiek inną broń niż różdżki lub wizard, nie może posiadać żadnego itemu z wykradaniem życia (ll - life leech),
  8. Zabity gracz nie ma prawa opuszczania miasta aż do zakończenia danej walki (tyczy się to również wszystkich terenów poza blood moor [np. innych wp]),
  9. Po wyjściu z miasta, przed walką, można do niego powrócic tylko w celu uzupełnienia życia u Akary (na przykład team z barbarzyńcą w składzie),
  10. Pre-cast u wszystkich postaci jest dozwolony tylko z itemów znajdujących się w inventory (można tam trzymać kostkę), nie wolno pre-castować ze skrzyni w mieście,
III. Ograniczenia
  1. Przedmioty:
    1. można używac wszystkich przedmiotów znajdujących się na mułach stworzonych przez adminów AR (oczywiście dbając o inne ograniczenia),
    2. maksymalny % redukcji obrażeń fizycznych (physical damage reduced) wynosi 99% dla amki/sorc/pala/necra i 100% i więcej dla barba/druida/asski,
  2. Umiejętności:
    1. każdy nekromanta chcący korzystać z umiejętności 'ściana z kości' (bone wall) musi mieć ten skill na poziomie 20 (nie liczac zadnych itemow),
  3. Odporności:
    1. ilośc posiadanych odporności na fire/poison/light wynosi 135% jeśli gramy przeciwko nekromancie i 200% jeśli gramy przeciwko palowi, ograniczenie na cold res w obu przypadkach wynosi 250% (wliczajac w to odporności ze skilli oraz Questu Anyi),
    2. ilość maksymalnych resów (czyli możliwość posiadania itemów z +5-10% max fire/cold/light res) wynosi 85%,
  4. Absorpcje:
    1. można używać tylko jednego itemu z absorpcją (zarówno punktową jak i procentową) na dany element żywiołów,
  5. Odnawianie życia (replenish life):
    1. replenish life z przedmiotów ograniczony do 0 z wyjątkiem paska Trang Oul'a,
    2. czarodziejka musi mieć replenish life równy 0, czyli nie może nosić w/w paska,
IV. Poszczególnych rodzajów rozgrywek
  1. 2v2:
    1. walki toczą się na mapie z mostkiem bez kwadratu, jedna drużyna startuje z miasta, podczas gry druga z mostu,
    2. w składzie zgłoszonej drużyny może się znajdować jedna postać na daną profesję,
  2. 3v3:
    1. walki toczą się na mapie bez mostu,
    2. cały skład nie może zawierać więcej niż dwie postacie z danej jednej profesji,
    3. w przypadku nadmiernego kampowania, należy powiadomic o tym organizatora turnieju w celu ograniczenia pola walki (w większości przypadków będzie to miejsce między miastem a pierwszym widocznym na mapie kwadratem - w zależnosci od złożoności mapy),
  3. 4v4:
    1. walki toczą się na mapie bez mostu,
    2. cały skład nie może zawierać więcej niż dwie postacie z danej jednej profesji,
    3. w przypadku nadmiernego kampowania, należy powiadomic o tym organizatora turnieju w celu ograniczenia pola walki (w większości przypadków będzie to miejsce między miastem a pierwszym widocznym na mapie kwadratem - w zależnosci od złożoności mapy),
Zasady Mirrorów

I. Ogólne

  1. Obowiazuja zasady TvT, chyba, że jest napisane inaczej,
  2. Brak jakichkolwiek ograniczeń sprzętowych dla wszystkich klas (chyba że jest napisane inaczej w zasadach dla poszczególnej klasy),
  3. Brak jakichkolwiek ograniczeń w umiejętnościach (skill tree) dla wszystkich klas (chyba że jest napisane inaczej w zasadach dla poszczególnej klasy),
  4. Przed rozpoczęciem gry mapę należy oczyścic ze wszelkich przedmiotów leżących na ziemi (czyścimy również skrzynie) jak i ze wszystkich potworków,
  5. Ograniczenia resów i absorpcji są identyczne jak w zasadach do TvT (chyba że jest napisane inaczej w zasadach dla poszczególnej klasy),
  6. Pre-cast u wszystkich postaci jest dozwolony tylko z itemów znajdujących się w inventory (można tam trzymać kostkę - chyba że jest napisane inaczej), nie wolno pre-castować ze skrzyni w mieście,
II. Poszczególnych klas
  1. Amazon Vs. Amazon - AvA,
    1. Walki toczymy na poziomie trudności Normal,
    2. Gramy na mapie z mostkiem, bez kwadratu,
  2. Sorc Vs. Sorc - SvS,
    1. Walki toczymy na poziomie trudności Hell (Piekło),
    2. Gramy na mapie z mostkiem,
    3. Zakaz posiadania jakichkolwiek przedmiotów z absorpcją,
    4. Nieograniczone odporności
  3. Necro Vs. Necro - NvN,
    1. Walki toczymy na poziomie trudności Normal,
    2. Gramy na mapie z mostkiem, bez kwadratu,
    3. Zakazany jest bone leeching,
    4. Zakazane jest jednoczesne posiadanie broni strzeleckich (lub do rzucania) i przedmiotów z właściwością "life leech" (np. jesli posiadamy Burize, to nie możemy jednocześnie mieć Vampire Gaze),
    5. Po każdej walce mapa oczyszczana jest z porozrzucanych murków,
    6. Maksymalna odporność na trucizny ograniczona jest do 75%,
    7. Nie można używać przedmiotów ograniczających czas działania trucizny,
  4. Barb Vs. Barb - BvB,
    1. Walki toczymy na poziomie trudności Normal,
    2. Gramy na mapie z mostem przy wyjściu z wioski,
    3. Zakaz posiadania w inventory Kostki Horadrimów (Horadric Cube) a także innych rzeczy wyłączając charmy,
    4. Jeśli ktoś nie używa throw weapons na żadnym ze switchów i wycofa się w celu recasta okrzyków na minimalną odległość ekranu, nie można go w tym czasie atakować. Reguła ta nie ma miejsca jeśli gracz recastujący posiada łuk/kuszę/bronie do rzucania, na którymkolwiek z weapon switchów,
  5. Paladin Vs. Paladin - PvP,
    1. Walki toczymy na poziomie trudności Nightmare (Koszmar),
    2. Gramy na mapie z mostem,
    3. Mozna używać wszystkich skilli (tzw. all-round),
    4. Zabronione jest posiadanie runy ETH w broni strzeleckiej.
    5. Gramy bez ograniczeń na resy,
  6. Assassin Vs. Assassin - ASvAS,
    1. Walki toczymy na poziomie trudności Normal,
    2. Gramy na mapie z mostem,
    3. Zakaz posiadania przedmiotów z absorpcją punktową (np. Thundergod/Rising Sun/Blackoak Shield),
    4. Można posiadać tylko 1 przedmiot z absopcją procentową na dany żywioł,
    5. Maksymalne resy jakie można nosić to 95%,
    6. Zabronione jest używanie umiejętności Dragon Flight (Lot Smoka) na własny cień,
  7. Druid Vs. Druid - DvD,
    1. Walki toczymy na poziomie trudności Normal,
    2. W przypadku gdy w rozgrywce bierze udział druid nie wykorzystujący przemian, wtedy gramy na mapie bez mostu. Jeśli obaj zawodnicy używają przemian gramy na mapie z mostkiem,
    3. Zakaz posiadania przedmiotów z absorpcją punktową (np. Thundergod/Rising Sun/Blackoak Shield),
    4. Można posiadać tylko 1 przedmiot z absopcją procentową na dany żywioł,
    5. Maksymalne resy jakie można nosić to 85%,
    6. Nie wolno celowo zabijać ducha przeciwnika,
    7. Zabronione jest zmienianie rodzaju ducha w czasie trwania walki,
    8. W przypadku gdy obaj gracze korzystają z przemian, zabronione jest ciągłe przerywanie walki i uciekanie, w celu przywołania wilków itp.,
    9. Zabronione jest uciekanie od przeciwnika w oczekiwaniu na opadnięcie aury zabitego ducha.
Zasady Clan Battles

I. Ogólne

  1. W turniejach można korzystać z pomocy sojuszników (jednak nie więcej niż 1 osoba na klase w mirrorach i 1 osoba na team w tvt), w wojnach jest to zabronione,
II. Mirrory
  1. Klan wybiera po 2 osoby na każdą klasę postaci (osoby mogą się powtarzać w różnych klasach),
  2. Rozgrywki wygladają następujaco:
    • klan a ama1 : klan b ama1
    • klan a ama1 : klan b ama2
    • klan a ama2 : klan b ama1
    • klan a ama2 : klan b ama2
  3. Maksymalna iloscść punktów wynosi 84,
  4. W walkach obowiazują zasady mirrorów,
III. Teamówki
  1. Rozgrywane są walki 2vs2 (1 drużyna), 3vs3 (1 drużyna) i 4vs4 (1 drużyna), osoby w tych teamach mogą sie powtarzać,
  2. W każdym teamie można mieć jednego rezerwowego,
  3. W walkach obowiazują zasady TvT,
  4. Gramy do 10 wygranych w 2vs2, do 9 wygranych w 3vs3 i do 8 wygranych w 4vs4,
  5. Punktacja wygląda następująco:
    • w 2vs2 - 24 pkt,
    • w 3vs3 - 28 pkt,
    • w 4vs4 - 32 pkt,
    • suma punktów wynosi 84.
Zasady Death Match

I. Ogólne

  1. W każdej grze bierze udział 8 osób (są to mirrory, więc 8 amek/barbów/sorc itp.),
  2. Gramy na mapie z mostem bez kwadratu (mapa musi być dokładnie taka jak na rys.1 lub rys.2),
  3. Obowiązują zasady mirrorów,
  4. Wszyscy gracze obowiązkowo muszą sobie 'okazać wrogość', zakazane jest tworzenie jakichkolwiek TEAMÓW,
II. Ograniczenia
  1. Replenish life ograniczony do 0 z wyjątkiem paska Trang Oul'a,
  2. Można używać wszystkich możliwych skilli dla danych klas (włącznie z poisonem),
  3. Zakaz używania itemów ze slowem (np. Cleglaw Gloves),
III. Rozgrywki
  1. Ilośc grup bedzie uzależniona od ilości zgłoszonych osób - 8/16/32/64 (będzie się liczyć kolejność zgłoszeń),
  2. Każda osoba będzie miała przyporzadkowany swój numer, który będzie oznaczał miejsce, z którego startuje (miejsca startu oznaczone są na rys.1 i rys.2),
  3. Rozgrywamy 8 meczy, w każdym następnym każdy z graczy przesuwa się o 1 miejsce zgodnie z ruchem wskazówek zegara,
  4. Po zajęciu przez wszystkich miejsc i potwierdzeniu tego, osoba startująca z miejsca nr.1 mówi GO i wtedy zaczynamy,
  5. Podczas walk ZABRONIONE jest jakiekolwiek odzywanie się oraz wychodzenie z gry przez końcem rundy (a to dlatego, żeby wiedzieć kto w jakiej kolejności zginął),
  6. Walka kończy się gdy na polu walki zostają dwie postacie,
  7. Z każdej z grup wychodzą 4 osoby z największą ilością punktów,
  8. W momencie gdy kilka osób będzie miało taką samą ilość pkt, decydują w kolejności: zostania, ilość pkt karnych, ostatnia walka
  9. Punktacja wygląda następująco:
    1. zostanie przy życiu jako jedna z dwóch postaci 2pkt; w finale 1pkt,
    2. każdy frag = 1pkt.
Rys. 1 i Rys. 2

Zasady dueli postaci 12lvl

I. Ogólne

  1. Walki toczą się na poziomie trudności normal, na mapie Krwawe Wrzosowisko (Blood Moor), na wyznaczonym terenie
  2. Wolno korzystać tylko z przedmiotów znajdujących się na odpowiednio oznaczonych mułach (konta *12items, *12charms, *12items2, *12charms2)
  3. Postacie nie mogą mieć żadnych tytułów (tzw. nie mogą mieć zrobionego questu z Baalem, a zatem nie mogą ani zakładać ani dołączać się do gier na poziomie trudności wyższym niż Normal)
  4. W składzie drużyny nie mogą być więcej niż dwie postacie tej samej profesji
  5. Walka toczy się na ograniczonym terenie na Krwawym Wrzosowisku, TYLKO na mapach z mostem, bez kwadratu; granicami pola walki są:
    1. przy Obozie Łotrzyc jest to granica między terenem obozu a krwawymi wrzosowiskami
    2. granicą od strony mostu jest prosta będąca przedłużeniem linii brzegowej rzeki od strony pola walki
II. Rozgrywka i ograniczenia
  1. Opuszczenie pola walki w jakikolwiek sposób równoznaczne jest ze śmiercią
  2. Zakazane jest:
    1. korzystanie z kapliczek i mikstur
    2. rzucanie czaru town portal, a także korzystanie z przedmiotów posiadających ładunki
    3. posiadanie mikstur i zwojów w pasku
    4. wyrzucanie przedmiotów na polu walki
    5. używanie wszelkich programów mogących służyć do oszukiwania (np.: MapHack, czy D2HackIt)
    6. celowe zabijanie oak sage (ducha druida dodającego życie)
  3. W danej chwili można posiadać naraz maksymalnie 6 punktów rl (odnawianie życia), czyli pal może nosić 1 ring z setu anioła, albo 2 berła z rl itp.
  4. Zakazane przedmioty:
    1. przedmioty spowalniające cel
    2. eteryczne bronie bez cechy samonaprawy (wyjątek stanowią bronie do rzucania, których eteryczne wersje są całkowicie zakazane)
    3. przedmioty posiadające obrażenia od trucizny
    4. przedmioty zbugowane, bądź zhackowane
    5. przedmioty wzięte z innych kont niż *12items, *12charms, *12items2, *12charms2
  5. Zawodnik, który zginie, nie może wejść na pole walki aż do jej zakończenia
  6. W danej chwili postać może naraz (reguła ta sama co z rl) nosić przedmioty, w które jest włożone maksymalnie pewna, określona liczba jeweli dodających obrażenia; dla poszczególnych postaci to maksimum wynosi:
    1. nekromanta i czarodziejka - bez ograniczenia
    2. barbarzyńca korzystąjacy z broni do rzucania - maksimum 2 jewele
    3. reszta postaci - maksimum 4 jewele
  7. Zakazane jest ciągłe uciekanie w celu uzupełnienia życia
Status serwerów gier
Turnieje
Obecne gry PvP (0)
Zalogowani PvP (0)
Designed by ERYDIUM
Engine by MDES
Strona główna | Mapa strony | Forum | Kontakt | English version