Top10 graczy 1.09
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Gracz |
Pkt |
1. Hamer | 265 |
1. MrMag-WS | 265 |
3. Brutal | 208 |
4. ajs | 167 |
5. Bibuk | 149 |
6. ZelgO-AZM- | 134 |
7. Sisio | 125 |
8. Guma | 88 |
9. matek | 83 |
10. Inter | 81 |
» więcej |
Top10 graczy 1.11 PCL
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Gracz |
Pkt |
1. Dionys | 325 |
2. Inter | 289 |
3. Poder | 279 |
4. March | 266 |
4. Tabuli | 266 |
6. Viper- | 211 |
7. Rince | 206 |
8. Brutal | 187 |
8. Marta | 187 |
10. ZelgO-AZM- | 169 |
» więcej |
Top10 graczy 1.11 EP
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Gracz |
Pkt |
1. Rince | 356 |
1. Viper- | 356 |
3. Embrion | 272 |
4. Small | 234 |
5. TooM | 231 |
6. Inter | 197 |
7. Klosiu | 191 |
8. Dionys | 186 |
9. DEUTSCHLAND | 172 |
9. ROLUS | 172 |
» więcej |
Top5 klanów 1.09
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Klan |
Pkt |
1. XXX | 265 |
2. UTF | 83 |
3. HC | 30 |
» więcej |
Top5 klanów 1.11 PCL
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Klan |
Pkt |
1. AnC | 325 |
2. HC | 279 |
3. AZM | 266 |
4. BD | 156 |
5. XXX | 34 |
» więcej |
Top5 klanów 1.11 EP
06.03.2011 - 12.06.2011 |
Klan |
Pkt |
1. HC | 418 |
2. AnC | 272 |
3. AZM | 68 |
4. wC | 31 |
5. WYPE | 25 |
» więcej |
|
IP: 188.40.176.34
Zasady walk 1.11 Euro-PvP
Na kraine Angrenost Realm 1.11 Euro-PvP obowiązują lekko zmodyfikowane zasady Euro-PvP.
I. Zasady ogólne
Zasady podstawowe
- Korzystanie z programów "trzecich" oraz innego typu "wspomagaczy" jest zabronione.
- Zbieranie kapliczek i studni, picie mikstur, korzystanie z najemników oraz zabijanie bez ciała jest zabronione.
- Obowiązują reguły dobrego zachowania i kultura.
- Mapa musi być oczyszczona ze wszystkich potworów.
- Duele odbywają się na Krwawym Wrzosowisku. Jedna drużyna rozpoczyna z WP, a przeciwnicy z wyjścia miasta. Duel rozpoczyna się gdy obydwie drużyny napiszą "go".
- Zasady są brane pod uwagę tylko wtedy kiedy mają one działanie podczas duelu.
- Używanie jakichkolwiek umiejętności (aktywnych) przed rozpoczęciem meczu jest niedozwolone.
- Ekwipunek musi być całkowicie zapełniony talizmanami, strzałami/bełtami, albo rzucanymi brońmi, niczym innym.
- Kiedy gracz opuści Krwawe Wrzosowiska podczas walki, liczy się jako zabity i nie może walczyć dalej w tej rundzie, z wyjątkiem tele-charów, którzy mogą wpaść przypadkiem do miasta teleportem, jeśli to się zdarzy powinni wrócić jak najszybciej na Krwawe Wrzosowiska bez uzdrowienia się oraz kampa przy bramie miasta.
- Gracz/e musi/musza być aktywni podczas walk. Zamierzone ukrywanie albo uciekanie tylko dla uzupełnienia życia albo amunicji jest zabronione. Także kampowanie w domach i narożnikach.
- Zmiana ekwipunku między rundami jest dozwolona jeśli zmieniasz przedmioty, które przed rozpoczęciem walk były w twojej skrzynce (czyli bez przerzucania z mułów itd).
- Mapy mogą być zmieniane na prośbę uczestników tylko raz [dla 1 strony].
- W 1v1 i 2v2 gramy na mapie bez boxa. W 3v3 i 4v4 gramy na dużej mapie bez mostu, z boxem.
- Wszyscy gracze muszą zgodzić się, pokazać screena z ich mapą i innymi elementami gry jeśli prosi o to drużyna przeciwna. Ma to zostać zrobione bez żadnego wychodzenia z gry z jakiegoś powodu. Jeśli zawodnik zostanie "odrzucony" z gry gdy on/jego drużyna będzie poproszony o screena wtedy on/jego drużyna przegrywa mecz, a sędziowie mogą nałożyć dodatkowe kary na danego gracza. Screenshot musi być zrobiony na terenie walki i zawierać elementy mapy jak kapliczki itd.
- Jeśli przeciwnik poprosi o sprawdzenie twoich przedmiotów lub talizmanów, zrób to jak najszybciej bez odwiedzania kostki czy wychodzenia z gry.
- Zamierzony desynch i lagowanie, np. ciągłe rzucanie Klątw jest zabronione.
Zasady specjalne
- Rejoin gry z powodu resist bug, str bug lub ga bug jest możliwy, opuszczanie gry z innego powodu = przegrana.
- Zabronione jest wracanie Amazonką do miasta by odnowić zapas strzał / bełtów. Amazonki mogą układać strzały / bełty na polu walki.
Zasady turniejowe
- Jeżeli gracz zostanie wyrzucony z gry w trakcie trwania walki przeciwnicy czekają na niego 15 minut. Jeżeli nie wróci to w przypadku gry 1v1 przegrywa swój mecz. Jeżeli jest to TvT to walka musi być kontynuowana bez niego. Po zakończeniu walki zaczyna się okres 15 minutowego czekania na dropniętego zawodnika.
- W turniejach limit pojedynku to 60 minut. Kiedy czas dobiegnie końca, runda zostaje dokończona i aktualny wynik podaje się jako końcowy. W przypadku playoffów gdy wynik jest remisowy należy zagrać dodatkową rundę w celu wyłonienia zwycięzcy. Jeżeli są to grupy, wynik pozostaje remisowy (UWAGA - ta reguła nie dotyczy "wolnych terminów")
- Gracz może reprezentować tylko 1 drużynę. Jeśli uczestnik nie może kontynuwać gry to jego miejsce może zastąpić inny gracz pod warunkiem, że gra tą samą klasą postaci i musi być gotowy w ciągu 15 minut.
- W przypadku gdy 2 ostatnie żyjące osoby zginą w tym samym momencie ogłasza się remis, bez fragu dla każdej strony.
Kary
- Automatyczne kary za łamanie zasad: runda zostaje przegrana jeżeli przeciwna drużyna złamała zasady, w przypadku przekroczenia resa o 1% nie stosuje się szczególnych kar.
- W przypadku wyraźnego złamania regulaminu drużyna zostaje automatycznie zdyskwalifikowana.
- Sędzia turnieju decyduje o wielkości kar.
- Karą może być: dyskwalifikacja drużyny/gracza z turnieju/ligi lub dyskwalifikacja samego gracza drużyny z turnieju.
II. Ograniczenia
Zbanowane przedmioty
- Zbugowane itemy są zabronione
- Słowa runiczne: "Żal", "Hart", "Duch" (w broniach)
- Zakaz używania umiejętności z przedmiotów, jeśli nie należą do Twojej klasy postaci, chyba że jest zaznaczone inaczej.
- Przedmioty dające aurę podczas noszenia są zabronione (wyjątek: "Beast" na TvT).
- Przedmioty ze "Spowolnieniem celu o xx%"
- Przedmioty z szansą na rzucenie "Zwiększenie obrażeń", "Żelazna dziewica" lub "Zniedołężenie"
- Przedmioty z szansą na rzucenie czaru "Wyssanie życia", nie wliczając Barbarzyńców, Zabójczyń na pułapki i Druidów melee.
- Eteryczne bronie z socketami bez niezniszczalności lub samo-naprawy. (wyjątek: bronie nie używane do ataku bezpośredniego)
- Przedmioty z odrzutem
Limity przedmiotów
- Amazonki nie mogą używać oszczepów tzw. "rare" z kont 3rareweapons oraz 3rareweapons2, nie dotyczy to jednak oszczepów przeznaczonych tylko dla amazonek (np. Matriarchalny Oszczep) na których wartość zwiększenie obrażeń (enhanced damage ED) jest nie większa niż 300%
- Dozwolone łuki z dmg nie większym niż 420 (z jewelami) (Dotyczy tylko rozgrywek TvT)
- Maksimum 2 tęcze na dany żywioł
- Przedmioty z obniżaniem odporności na błyskawice wroga liczą się jako 2 tęcze
- Czarodziejki używające "Zamieć" nie mogą korzystać z przedmiotów zawierających "+ x% do obrażeń od zimna"
- Maksimum +40% do obrażeń zimna w przedmiotach u Czarodziejki korzystającej z "Zamarzniętej Kuli"
- Amulet "Wschodzące Słońce" oraz tarcza "Czarnego Dębu" są zabronione jako przedmioty absorbujące
- Maksimum 35% szans na otwarcie rany. Nie ma limitu otwarcia ran dla postaci walczących wręcz (bez jakiegokolwiek ataku zasięgowego), mogą mieć dowolną szansę na otwarcie rany przeciw Czarodziejkom i Nekromantom (1v1 i TvT).
Limity umiejętności
- Wszystkie umiejętności zadające obrażenia od trucizn są zakazane
Zbanowane talizmany
- Hellfire Torch
- Talizmany z obrażeniami od trucizn
- Skillery Paladyna + 1 do drzewka aur defensywnych
Odporności
- Wszystkie limity odporności są wliczane z przedmiotów, talizmanów, zadania Anyi i aur. Naturalne odporności Barbarzyńcy nie wliczają się do limitów.
Bug siły
- Postać musi w stanie podnieść wszystkie przedmioty (z wyjątkiem rękawic i pasów) bez korzystania z talizmanów, zmiany switcha i korzystania ze zmiany przedmiotów ze skrytki
- Można mieć str buga na "Switchu" jeżeli nie jest uzywany ciągle podczas duela (nie jest używany do ataku)
- Bug siły nie dotyczy postaci używających teleportu.
III. Zasady dotyczące postaci
Amazonka
i>
- Limity
- Zasady 1v1
vs Amazonka
vs Zabójczyni na pułapki
vs Barbarzyńca
- Umiejętności rzucania zakazane
vs Druid
- Umiejętności rzucania są zakazane vs Melee Dru
- "Multi" jest zabronione vs dru ele
vs Nekromanta
- Zasady TvT
- Amazonka może korzystać z "Chwytu Drakuli" przeciwko drużynom, w których liczba Czarodziejek przewyższa liczbę supportów Amazonki (support: Aury, Klątwy, um. Serce Rosomaka)
- Umiejetność Spowolnienie Pocisków (SM) jest zakazana
- Odborności i absorpcje
- Cold: 210% total +2abs vs Blizzard-Sorc / 120% total +2abs vs Orb-Sorc
- Fire (220% total): 85%max lub 80%max +1abs vs Fire-Sorc
- Light (200% total): 75%max + 1abs lub 85%max vs Trap-Asn / 80%max +1abs lub 85%max vs Hybrid-Asn / 75%max +1abs vs Paladin / 85%max +1abs vs Light-Sorc
Zabójczyni
- Definicje
Zabójczyni na pułapki
- Nie kwalifikuje się jak Zabójczyni Hybryda
Zabójczyni Hybryda
- Nie korzysta ze skillerów trap
- Korzysta ze szpona nie posiadającego więcej niż +3 do Wartownika Błyskawic
- Max 64% FCR
- Można korzystać z umiejętności "Trąba Powietrzna" ze słowa runicznego "Chaos"
- Limity
- DR: 58%
- FRW: z BoS - 90%, bez BoS - 110%
- RL: 22
- Umiejętność "Zniknięcie" jest zakazana
- Zasady 1v1
vs Zabójczyni na pułapki
- W duelu Trapa vs HBD "Blok Szponami" nie liczy się jako absorb
vs Druid
- "BoS" jest zakazane vs Melee Dru
- "MB", "Wojownik Cienia" oraz "Mistrz Cienia" jest zakazane vs Dru Ele
- Zabójczyni Hybryda nie może używać "MB" vs Dru Melee
vs Paladyn
- Umiejętności "Wojownik Cienia" i "Mistrz Cienia" są zakazane
vs Czarodziejka
- "Psychiczny Młot", "Wojownik Cienia" i "Mistrz Cienia" są zakazane vs Orb i Light Sorc
- Zasady TvT
- W drużynie z Dru Ele "Wojownik Cienia" i "Mistrz Cienia" są zakazane
- Odporności i absorpcje
- Cold: 265% total +1absorb lub 210%total +2absorb vs Blizzard-Sorc / 190%total +1absorb vs Orb-Sorc
- Fire (200% total): 85%max / 80%max +1absorb vs Fire-Sorc
- Light (210% total): 90%max +1absorb vs Trap-Asn / 85%max +1absorb vs Hybrid-Asn / 85%max +1absorb vs Paladin / 75%max Light.-Sorc
UWAGA: Blok szponami liczy się jako 1 abs
Barbarzyńca
- Limity
- DR: 58%
- FRW: 105%
- RL: 30
- Umiejętność "Skok" jest zakazana
- Name Lock "Trąbą Powietrzną" jest zabroniony
- Zasady 1v1
vs Barbarzyńca
vs Druid
- Max DR: 35% vs Dru Ele
- "Okrzyk" i "Rozkazy" są zakazane vs Dru Melee
vs Zabójczyni
- "Okrzyk" jest zakazany vs Hybrid Asn
vs Czarodziejka
- Max FRW: 130%
- Umiejętność "Teleport" jest dozwolona (wtedy max RL wynosi 20%). Jeżeli nie używamy "Teleportu" to Czarodziejka może max 40% bloku
- Zasady TvT
- W drużynie z postacią z tele "Okrzyk" jest zakazany, a "Dowodzenie" i "Rozkazy" muszą być na tym samym poziomie na obydwu zestawach broni
- Odborności i absorpcje
- Cold: 175% total +2absorb vs Blizzard-Sorc / 80%total +2absorb lub 210%total + 1absorb vs Orb-Sorc
- Fire (155% total): 90%max lub 85%max +1absorb lub 75%max +2absorb vs Fire-Sorc
- Light (150% total): 90%max + 1absorb vs Trap-Asn / 85%max +1absorb vs Hybrid-Asn / 85%max +1absorb vs Paladin / 85%max +1absorb vs Light.-Sorc
UWAGA: Naturalne odporności Barbarzyńcy nie wliczają się do limitów
Druid Melee
- Definicje
- Korzysta z umiejętności "Niedźwiedziołak" lub "Wilkołak"
- Limity
- Zasady 1v1
vs Druid
- Nie można korzystać z umiejętności "Dziki Szał" vs Dru Ele
vs Nekromanta
- Umiejętnośc "Dziki Szał" jest zakazana
- Odborności i absorpcje
- Cold: 210%total +2absorb vs Blizzard-Sorc / 160%total +2absorb vs Orb-Sorc
- Fire (210% total): 90%max lub 85%max +1absorb lub 75%max +2absorb vs Fire-Sorc
- Light (200% total): 85%max + 1absorb vs Trap-Asn / 80%max +1absorb lub 85%max vs Hybrid-Asn / 85%max +1absorb vs Paladin / 85%max +1absorb vs Light.-Sorc
Druid Ele
- Definicje
- Nie korzysta z umiejętności "Niedzwiedziołak" i "Wilkołak"
- Ma dane ponad 10 punktów umiejętności w "Tornado" lub "Armagedon"
- Nie korzysta z umiejętności "Przyzwanie niedzwiedzia Grizzly"
- Limity
- DR: 20%
- FRW: 150%
- RL: 30, jeżeli używa "Teleport" - 0
- Może używac "Teleportu" vs Amazonka, Nekromanta, Zabójczyni, Czarodziejka i Paladyn korzystający z szarży biernej. W TvT może używac "Tele" zawsze
- Zasady 1v1
vs Amazonka
- "Huragan" jest zakazany
- Może używać maksymalnie 1 zwierzęcia, 1 rośliny i 1 ducha jednocześnie (np. wilk + dębowy mędrzec + słoneczny pełzacz)
vs Zabójczyni Hybryda
vs Barbarzyńca
vs Druid Melee
- Należy wybrac: 20% DR + Dębowy Mędrzec lub 50% DR bez Dębowego Mędrca
vs Nekromanta
- Nie wolno przywoływać wilków
vs Czarodziejka
- Nie wolno korzystać ze Zbroi Cyklonu
- Zasady TvT
- Nie można korzystać z "Huraganu" przeciwko drużynom zawierających Amazonkę, chyba że zawierają równiez Czarodziejkę
- Można używać jednego zwierzęcia/rośliny/ducha
- "Zbroja Cyklonu" jest zakazana
- W 3v3, "Dębowy Mędrzec" jest zakazany w połączeniu ze "Zwiększeniem Obrażeń"
- W 4v4, "Dębowy Mędrzec" jest zakazany z Barbarzyńca w drużynie
- Odborności i absorpcje
- Cold: 190% total +2absorb lub 260%total +1absorb vs Blizzard-Sorc / 150%total +2absorb vs Orb-Sorc
- Fire (210% total): 90%max lub 85%max +1absorb Fire-Sorc
- Light (190% total): 90%max + 1absorb vs Trap-Asn / 80%max +1absorb lub 85%max vs Hybrid-Asn / 85%max +1absorb vs Paladin / 85%max +1absorb vs Light.-Sorc
UWAGA: Gdy "Zbroja Cyklonu" jest używana to żadna inna absorpcja nie może być użyta
Nekromanta
- Limity
- DR: 18%
- FRW: 110%
- RL: 30
- Gliniany Golem (Clay Golem) jest zakazany
- Żelazna Dziewica (Iron Maiden) jest zakazana
- Nie wolno korzystać z "Wiezienia z kości" chyba, że jest zaznaczone inaczej
- Zasady 1v1
- Przeciwnik musi mieć kilka dojść do Nekromanty używającego ścian z kości
- Nie wolno korzystać z klątwy "Zniedołężenie"
vs Amazonka
- Ściana Z Kości (Bone Wall) jest zakazana
vs Zabójczyni
vs Barbarzyńca
vs Druid
- "Ściana z kości" jest zakazana vs Dru Melee
vs Paladyn
- "Więzienie z kości" jest dozwolone vs Paladyn Bierny
- "Zęby" są zakazane
vs Nekromanta
- "Ściana z kości" jest zakazana
- "Więzienie z kości" jest dozwolone
- Max RL: 0
vs Czarodziejka
- "Zęby" są zakazane vs Czarodziejka bez "ES"
- Zasady TvT
- W 2v2, w drużynie z Dru Ele należy wybrać czy się używa "Zwiększenia Obrażeń" czy "Dębowego Mędrca"
- W 2v2, Nekromanta nie może używać "Zniedołężnienia" w drużynie z Barbem
- W 3v3, "Zwiększenie Obrażeń" nie może być użyte z "Dębowym Mędrcem" (dotyczy tylko Druida Ele)
- "Więzienie z kości jest dozwolone vs drużyny z Palem Biernym
- Vs drużyny które zawierają jednocześnie Czarodziejki Fire i Cold, odporności na Fire wynoszą 95% max
- Odborności i absorpcje
- Cold: 250% total +2absorb vs Blizzard-Sorc / 170% total +2absorb vs Orb-Sorc
- Fire (225% total): 1v1:95%max - TvT:90%max +1absorb vs Fire-Sorc
- Light (200% total): 85%max +1absorb vs Trap-Asn / 80%max +1absorb lub 85%max vs Hybrid-Asn / 85%max +1absorb vs Paladin / 85%max +1absorb vs Light.-Sorc
Paladyn Czynny
- Definicje
- Nie może używać "Szarży" do poruszania się
- Limity
- DR: 40%
- FRW: 110%
- RL: 30
- Święty Pocisk (Holy Bolt) jest zakazany
- Max 1 punkt dany w "Modlitwa" (bez itemów)
- Bronie z większym dmg niż 275 są zakazane
- Talizmany dające + do obrony są zakazane
- Eteryczne tarcze są zakazane
- Zasady 1v1
- Aury regenerujące życie są zakazane
vs Barbarzyńca
- "Koncentracja" jest zakazana w połączeniu ze "Świętym Młotem"
- Umiejętność Pchnięcie (Smite) jest zakazana
vs Druid Melee
- "Koncentracja" jest zakazana w połączeniu ze "Świętym Młotem"
- "Wigor" jest zakazany
vs Paladyn
- Nie wolno korzystać z absorpcji błyskawic, a maksymalna odporność na błyskawice to 75%. Nie można korzystać z aury "Przekonanie" jeżeli obie strony korzystają z "Pięści niebios"
- Zasady TvT
- Aury regenerujące życie są dozwolone vs drużyny zawierające postać z "Teleportem"
- Odborności i absorpcje
- Cold: 210%total + 2absorb vs Blizzard-Sorc / 220%total +1absorb vs Orb-Sorc
- Fire (220% total): 90%max lub 85%max+1absorb vs Fire-Sorc
- Light (215% total): 85%max + 1absorb vs Foh / 90%max + 1absorb vs Trap-Asn / 80%max +1absorb vs Hybrid-Asn / 85%max + 1absorb vs Paladin / 85%max + 1absorb vs Light.-Sorc
Paladyn Bierny
- Definicje
- Używa "Szarży" do poruszania się
- Limity
- DR: 25%
- FRW: 110%
- RL: 30%
- Święty Pocisk (Holy Bolt) jest zakazany
- Max 1 punkt dany w "Modlitwa" (bez itemów)
- Bronie z większym dmg niż 275 są zakazane
- Talizmany dające + do obrony są zakazane
- Eteryczne tarcze są zakazane
- Max FCR: 74%
- "Wigor" jest zakazany
- "Święty Chłód" jest zakazany
- Aury regenerujące życie i mane są zakazane
- Zasady 1v1
vs Barbarzyńca
- "Szarża Bierna" jest zakazana
- "Koncentracja" jest zakazana w połączeniu ze "Świętym Młotem"
- Umiejętność "Pchnięcie" jest zakazana
vs Druid Melee
- "Koncentracja" jest zakazana w połączeniu ze "Świętym Młotem"
- "Szarża Bierna" jest zakazana
vs Paladyn
- Nie wolno korzystać z absorpcji błyskawic, a maksymalna odporność na błyskawice to 75%. Nie można korzystać z aury "Przekonanie" jeżeli obie strony korzystają z "Pięści niebios"
- Odborności i absorpcje
- Cold: 170%total + 1absorb vs Blizzard-Sorc / 180%total +1absorb vs Orb-Sorc
- Fire (205% total): 80%max LUB 75%max + 1 abs vs Fire-Sorc
- Light (215% total): 85%max + 1absorb vs Foh / 85%max LUB 75%max +1 abs vs Trap-Asn / 80%max +1absorb vs Hybrid-Asn / 85%max +1absorb vs Paladin / 85%max +1absorb vs Light.-Sorc
Czarodziejka
- Definicje
Czarodziejka Orb
- Nie używa umiejętności "Zamieć"
Czarodziejka Blizz
- Nie używa umiejętności "Zamarznięta Kula"
- Limity
- DR: 10%
- FRW: 75%
- RL: 0%
- "Zmrażająca Zbroja" jest zakazana
- Czarodziejki Cold nie mogą używać żadnej zbroi zimna.
- Czarodziejka Orb może używać "Zmrażającej Zbroi" vs Amazonka (1v1 i TvT)
- Max 1 punkt dany w "Tarcze Energetyczną" (wyjątek Czarodziejka Orb)
- Max 85% "Tarczy Energetycznej" dla Czarodziejki Orb
- Zasady 1v1
vs Druid
- Tarcza jest zabroniona vs Dru Melee
vs Nekromanta
- "Tarcza Energetyczna" jest zakazana (wyjątek: Czarodziejka Fire)
- Odporności i absorpcje
- Cold: 225% total +1absorb vs Blizzard-Sorc / 150%total +1absorb vs Orb-Sorc
- Fire (210% total): 90%max lub 85%max +1absorb vs Fire-Sorc
- Light (215% total): 90%max +1absorb vs Trap-Asn / 80%max +1absorb lub 85%max vs Hybrid-Asn / 85% max res +1absorb vs Light.-Sorc / 1v1: 85%max + 1abs - TvT: 90%max + 1abs vs Passive Paladin / 1v1: 85%max + 1abs - TvT: 80%max +1abs vs Active Paladin
UWAGA: ES jest traktowane jako 1 abs
IV. Zasady TvT
- Umiejetność "Przekonanie" (Conv) nie może być użyta w połączeniu z więcej niż 2 żywiołami
- "Rozkazy" i "Dowodzenie" ze słowa runicznego "CTA" w TvT są dozwolone (wyjątek: postacie używające teleportu)*
- Użycie aury przywracającej życie jest równoznaczne z +15 rl każdego członka drużyny
- Wszystkie postacie poza Amazonką, Zabójczynią i Paladynem Biernym mogą używać Wigor Boga Gromów + LO rune przeciwko drużynom zawierającym czarodziejkę używającą zimna oraz błyskawic
* - RL z Wezwania Do Broni (CTA) nie wlicza się do limitów RL jeśli jest używane tylko do dawania BO
|
|