http://d2cl.angrenost.org 12 LTL
home of diablo 2 player vs player tournaments
.:  i n f o  :.
newsy
archiwum
forum


.:  D 2 C L  :.
regulamin
zg³oszenie
lista klanów
sêdziowie
terminarz
tabele grup
fina³y
historia


.:  B O S  :.
regulamin
zg³oszenie
lista graczy
tabele grup
fina³y


.:  1 2 L T L  :.
regulamin
zg³oszenie
lista dru¿yn
sêdziowie
terminarz
tabele grup
fina³y


.:  i n n e  :.
organizatorzy
download


A. Zasady ogólne:

1. Turniej 12 Level Team League jest turniejem dru¿ynowym postaci na 12 poziomie 3v3.
2. Oficjalnymi adresami www ligi s±: d2cl.angrenost.org i www.12ltl.prv.pl.
3. Gramy na Europe Realm postaciami Softcore.
4. Walki tocz± siê na poziomie trudno¶ci normal, na mapie Krwawe Wrzosowisko (Blood Moor), na wyznaczonym terenie.
5. Ka¿dy uczestnik ma obowi±zek zapoznaæ siê z regulaminem.
6. Wszelkie uwagi, sugestie i zastrze¿enia prosimy sk³adaæ na maila do organizatorów lub na forum D2cl.
7. Walki tocz± siê:
   - do 4 zwyciêstw w fazach grupowych;
   - do 6 zwyciêstw w 1/8;
   - do 7 zwyciêstw w 1/4;
   - do 9 zwyciêstw w pó³finale i walce o trzeci± lokatê;
   - do 12 zwyciêstw w finale.
8. Zbieramy siê o godz. 23:30 na kanale CLAN D2CL.

B. Sk³ad dru¿yny i zasady dotycz±ce postaci:

1. Dru¿yna sk³ada siê z 4 zawodników; 3 zawodników podstawowego sk³adu i 1 zawodnika rezerwy.
2. W sk³adzie dru¿yny nie mo¿e byæ wiecêj ni¿ 2 postacie tej samej profesji.
3. Postacie zapisane do turnieju nie mog± mieæ ¿adnych tytu³ów (tzw. nie mog± mieæ zrobionego questu z Baalem, a zatem nie mog± ani zak³adaæ ani do³±czaæ siê do gier na poziomie trudno¶ci wy¿szym ni¿ Normal).
4. W 1 dru¿ynie MOG¡ siê znajdowaæ osoby z ró¿nych klanów.
5. Ka¿dy gracz mo¿e nale¿eæ jednocze¶nie tylko do 1 dru¿yny.

C. Walka:

1. Walka toczy siê na ograniczonym terenie na Krwawym Wrzosowisku, TYLKO na mapach z mostem, granicami pola walki s±:
   - przy Obozie £otrzyc jest to granica miêdzy terenem obozu a krwawymi wrzosowiskami;
   - granic± od strony mostu jest prosta bêd±ca przed³u¿eniem linii brzegowej rzeki od strony pola walki.
2. Opuszczenie pola walki w jakikolwiek sposób równoznaczne jest ze ¶mierci±.
3. Zakazane jest:
   - korzystanie z kapliczek i mikstur;
   - rzucanie czaru town portal, a tak¿e korzystanie z przedmiotów posiadaj±cych ³adunki;
   - posiadanie mikstur i zwojów w pasku;
   - posiadanie najemnika podczas walki;
   - wyrzucanie przedmiotów na polu walki;
   - u¿ywanie wszelkich programów mog±cych s³u¿yæ do oszukiwania (np.: Map Hack, czy D2HackIt);
   - wulgarne odzywanie/zachowywanie siê, wyzywanie sêdziego, zawodników itp. (dotyczy to tak¿e kana³u).
4. Zakazane przedmioty:
   - przedmioty spowalniaj±ce cel;
   - eteryczne bronie;
   - przedmioty posiadaj±ce obra¿enia od trucizny;
   - przedmioty zbugowane, b±dz zhackowane (np.: horradric boots).
5. Rozpoczêcie walki:
   - zawodnicy gromadz± siê przy swoich sêdziach, przy wej¶ciach na pole walki;
   - sêdzia pyta siê zawodników czy s± gotowi, po uzyskaniu od ka¿dego odpowiedzi twierdz±cej mo¿e rozpocz±æ walkê;
   - przed³u¿anie i unikanie rozpoczêcia walki jest zabronione.
6. Zawodnik, który zginie, nie mo¿e wej¶æ na pole walki a¿ do jej zakoñczenia, w wypadku wej¶cia danego zawodnika na teren walki, jego dru¿yna automatycznie przegrywa rundê.

D. Sêdziowanie:

1. Do obowi±zków sêdziego nale¿±:
   - znalezienie odpowiedniej gry do rozegrania walk;
   - oczyszczenie danego terenu z potworów i przedmiotów;
   - podawanie wyników sêdziemu na kanale;
   - sêdzia moderuj±cy kana³ kieruje zawodników do odpowiednich gier, odbiera i zapisuje wyniki spotkañ;
   - lista sêdziów podana jest w dziale "sêdziowie".
2. Ka¿da gra sêdziowana jest przez 2 sêdziów (1 sêdzia na dru¿ynê).
3. W razie podejrzenia o stosowanie nielegalnych przedmiotów, sêdzia mo¿e nakazaæ danemu zawodnikowi ich pokazanie.
4. Sêdziowie stoj± przy wej¶ciach na pole walki (most i obozowisko).
5. W wypadku wielokrotnego ³amania regulaminu przez zawodnika/zawodników jednej z dru¿yn sêdzia mo¿e zarz±dziæ walkowera, lub nawet podj±æ decyzjê o wydaleniu danej dru¿yny z rozgrywek (tylko za konsultacj± z sêdzi± g³ównym na kanale).
6. W wypadku przed³u¿ania siê walki, sêdziowie maj± prawo zmniejszyæ pole walki:
   - musz± poinformowaæ zawodników o zamiarze pomniejszenia pola walki;
   - sêdzia prowadz±cy daje znak do przerwania walki;
   - zawodnicy którzy ju¿ zginêli nie mog± w dalszym ci±gu opu¶ciæ miasta, a zawodnicy pozostaj±cy na polu walki musz± siê skierowaæ do swoich sêdziów;
   - sêdziowie musz± powiedzieæ zawodnikom na jakim terenie teraz bêd± graæ i wyja¶niæ ewentualne w±tpliwo¶ci;
   - zawodnicy gromadz± siê we wskazanych przez sêdziego punktach;
   - gdy wszyscy s± gotowi sêdzia prowadz±cy daje sygna³ do wznowienia walki.
All rights reserved   Copyright © 2002