http://d2cl.angrenost.org 12 LTL
home of diablo 2 player vs player tournaments
.:  i n f o  :.
newsy
archiwum
forum


.:  D 2 C L  :.
regulamin
zg³oszenie
lista klanów
sêdziowie
terminarz
tabele grup
fina³y
historia


.:  B O S  :.
regulamin
zg³oszenie
lista graczy
tabele grup
fina³y


.:  1 2 L T L  :.
regulamin
zg³oszenie
lista dru¿yn
sêdziowie
terminarz
tabele grup
fina³y


.:  i n n e  :.
organizatorzy
download


D2CL I
Pierwsza edycja Diablo 2 Clan League zosta³a przerwana ze wzglêdu na mass-dupe na realmie.
D2CL II
regulamin lista klanów statystyki sêdziowie terminarz tabele fina³y
A. Zasady ogólne:

1. Liga jest organizacj± niezale¿n± od wszelkich klanów, serwisów itp.
2. Liga nie jest klanem czy zakonem, lecz zrzesza cz³onków takich organizacji.
3. Wszyscy uczestnicy zobowi±zani s± do podporz±dkowania swojej dzia³alno¶ci w ramach Ligi jej kierownictwu.
4. Kierownictwo Ligi ma decyduj±cy g³os we wszelkich konfliktach czy kwestiach spornych.
5. Liga zrzesza czteroosobowe dru¿yny, tworzone przez cz³onków jednego klanu.
6. Dru¿yny rywalizuj± ze sob± w walkach prowadzonych systemem 3v3, z jednym rezerwowym.
7. Rozgrywki D2CL maj± miejsce tylko i wy³±cznie na krainie Europe (closed BN).
8. Obowi±zuj±cy poziom trudno¶ci to Normal.

B. Sk³ad dru¿yny:

1. Dru¿yna musi byæ tworzona przez cz³onków jednego klanu.
2. Ca³y sk³ad (³±cznie z rezerwowym graczem) nie mo¿e zawieraæ wiêcej ni¿ 2 postaci jednej profesji.
3. Minimalny poziom do¶wiadczenia postaci zg³oszonej do rozgrywek wynosi 70.
4. Zg³oszony na pocz±tku rozgrywek sk³ad dru¿yny pozostaje niezmienny (z wyj±tkiem punktu 8).
5. Ka¿dy klan mo¿e zg³osiæ maksymalnie trzy dru¿yny.
6. Ka¿dy gracz (postaæ) mo¿e byæ cz³onkiem tylko i wy³±cznie jednej dru¿yny.
7. Nie mo¿na u¿ywaæ najemników.
8. Ka¿da dru¿yna ma prawo w trakcie fazy grupowej odwo³aæ jednego gracza i na jego miejsce wprowadziæ innego. Nowa postaæ obowi±zkowo musi byæ tej samej klasy co odwo³ywana (np. barb za barba). Przywilej ten nie dotyczy ju¿ jednak fazy playoff. O zamianie nale¿y powiadomiæ organizatorów conajmniej na 2 dni przed kolejnym meczem grupowym.

C. System rozgrywek:

1. Ka¿dy sezon Ligi podzielony bêdzie na dwie fazy:
   a) fazê grupow± - rozgrywan± systemem ligowym (jedna runda, brak rewan¿ów),
   b) fazê playoff - rozgrywan± systemem pucharowym.
2. Kierownictwo Ligi dokonuje losowania grup, rozk³ad par playoff przedstawiony jest ni¿ej oraz w dziale Fina³y.
3. W danej grupie nigdy nie spotkaj± siê dwie dru¿yny z tego samego klanu.
4. Terminarz walk jest ustalany odgórnie. Je¿eli jednak dwie dru¿yny zdo³aj± umówiæ siê na wspólny termin ORAZ znajd± sêdziów (spo¶ród oficjalnych), którym czas ten te¿ pasuje - wtedy mecz mo¿e zostaæ rozegrany w ustalonym przez nich okresie.
5. Je¶li jaka¶ dru¿yna nie jest w stanie rozegraæ meczu w danym terminie - zobowi±zana jest powiadomiæ o tym, najpó¼niej na dzieñ przed planowanym spotkaniem, kierownictwo Ligi oraz dru¿ynê przeciwn± w celu ustalenia nowej daty walki.
6. Je¿eli dru¿yna nie stawi siê na czas walki, b±d¼ spó¼ni siê wiêcej ni¿ 20 minut od ustalonego terminu, nie powiadamiaj±c wcze¶niej wy¿ej wymienionych podmiotów - og³aszany jest walkower (automatyczna przegrana 0:3).
7. Mecze grupowe prowadzone s± do trzech zwyciêstw jednej dru¿yny (maksymalna ilo¶æ walk w meczu = 5).
8. Z ka¿dej grupy awansuj± po 4 zespo³y, o kolejno¶ci dru¿yn w grupie decyduje na pierwszym miejscu ilo¶æ wygranych meczy, nastêpnie bilans walk. W przypadku równego bilansu pod uwagê bierze siê bezpo¶rednie spotkanie.
9. Po zakoñczeniu grup rozgrywki prowadzone s± systemem pucharowym. Pe³na rozpiska drabinki pucharowej przedstawiona jest w dziale fina³y.

D. Sêdziowanie:

1. W grze, w której toczy siê mecz znajduje siê po trzech cz³onków ka¿dej z dru¿yn oraz dwóch sêdziów obserwuj±cych przebiegi walk i ich zgodno¶æ z zasadami.
2. W sk³adzie ka¿dej z dru¿yn znajduje siê jeden sêdzia.
3. Przed walk± sêdziowie sprawdzaj±, czy na planszy nie znajduj± siê przedmioty mog±ce byæ wykorzystane przez któr±¶ z dru¿yn (strza³y, be³ty).
4. Sêdziowie maj± decyduj±cy g³os we wszystkich kwestiach dotycz±cych walki.
5. Sêdzia ma prawo nakazaæ zawodnikowi pokazanie danego przedmiotu w celu weryfikacji jego zgodno¶ci z regulaminem.

E. Przebieg rozpoczêcia walki:

1. Gry, w których toczyæ siê bêd± mecze mog± zak³adaæ TYLKO sêdziowie ligowi. Je¶li na danej mapie bêdzie znajdowa³ siê most, wtedy gra zostanie ponownie utworzona.
2. Obie dru¿yny gromadz± siê wokó³ "swoich" sêdziów, ca³a czwórka musi mieæ te¿ ustawione PARTY (dru¿yna). Zabronione jest dawanie wrogo¶ci ludzim ze swojego teamu, b±d¼ jego opuszczanie.
3. Sêdzia pyta obie dru¿yny czy s± gotowe (np. "FC-1 gotowe? NOT gotowe?"), nastêpnie jedna osoba z ka¿dego zespo³u odpowiada czy s± gotowi do walki.
4. Je¶li oba teamy s± gotowe, wtedy sêdzia mówi "KROPKA" - w tym momencie WSZYSCY gracze musz± od razu nacisn±æ kropkê i wcisn±æ ENTER ("." musi byæ widoczne na ekranie).
5. Gdy kropki wszystkich graczy pojawi± siê, sêdzia mówi "GO" i walka zaczyna siê natychmiast.

F. Walka:

1. Walki tocz± siê na Krwawym Wrzosowisku (Blood Moor), od wej¶cia do miasta do Flawii.
2. Podczas walki jeden z sêdziów znajduje siê przy wyj¶ciu z miasta, drugi obok Flawii.
3. W przypadku wprowadzenia do gry rezerwowego, zastêpowany przez niego gracz opuszcza grê. Zmianê tak± mo¿na przeprowadziæ tylko raz w meczu. Rezerwowy nie mo¿e wej¶æ do gry podczas trwania walki, musi czekaæ na zakoñczenie aktualnej potyczki oraz sygna³ (whisper) od sêdziego.
4. Lag nie jest podstaw± do powtórzenia walki.
5. Wypadniêcie jednego z graczy z gry podczas walki równoznaczne jest z jego ¶mierci±. Dru¿yna przeciwna ma obowi±zek czekaæ na jego powrót przez piêæ minut przed kolejn± walk±. Je¶li ten czas oka¿e siê niewystarczaj±cy, do gry wchodzi rezerwowy b±d¼ kolejna walka rozpoczyna siê w niepe³nym sk³adzie.
6. Podczas meczu zabronione jest:
   a) korzystanie z wszelakich napojów i kapliczek,
   b) uciekanie w trakcie walki do miasta lub poza teren Wrzosowiska, w dowolnym celu,
   c) podrzucanie jakichkolwiek przedmiotów graczom pozostaj±cym na polu walki,
   d) zostawianie na planszy jakichkolwiek przedmiotów przed walk± (np. strza³),
   e) u¿ywanie czaru Town Portal,
   f) korzystanie z przedmiotów maj±cych w³a¶ciwo¶ci spowalniaj±ce bieganie (SLOWS TARGET),
   g) korzystanie z umiejêtno¶ci niedostêpnych dla danej klasy postaci (³adunki z CHARGED ITEMS, np. Boneslayer który ma Level 20 Holy Bolt: 200 Charges); dozwolone s± jednak przedmioty posiadj±ce szansê na rzucenie czaru przy ataku (np. 5% Chance of casting slvl 10 Chain Lightning On Striking),
   h) korzystanie z jakichkolwiek przedmiotów z Poison Damage; u¿ywanie trucizny dozwolone jest tylko i wy³±cznie ze skillów (np. Poison Nova u Nekromanty),
   i) zabronione s± nastêpuj±ce specyficzne przedmioty: amulet SARACEN 1.08 (i wszelkie inne przedmioty z szans± na rzucenie Amplify Damage), itemy zabugowane lub hackowane (w tym zawarte s± unikaty ze statsami innych rzeczy - np. Buriza Armor oraz tzw. ITH-itemy) oraz wszelkie przedmioty elitarne z wersji 1.08 (poza Wizardspike).
7. Zabity gracz nie ma prawa opuszczenia miasta a¿ do zakoñczenia danej walki. Dopiero gdy jeden team zwyciê¿y, wtedy ci co polegli mog± udaæ siê po swoje cia³a.
8. Po wyj¶ciu z miasta, przed walk±, mo¿na do niego powróciæ tylko w celu uzupe³nienia ¿ycia u Akary (mowa np. o dru¿ynach z barbarzyñc± i Battle Orders). Nie mo¿na natomiast ju¿ zmieniæ itemów na te które znajduj± siê w skrzyni. Innymi s³owy - gramy tylko tym co mamy na sobie, we w³asnym plecaku.

G. Kary i zakazy:

1. W trakcie meczu zabronione jest wulgarne wyzywanie graczy dru¿yny przeciwnej. Wobec takiego zachowania sêdzia mo¿e daæ graczowi ostrze¿enie. Trzy ostrze¿enia podczas meczu oznaczaj± wykluczenie tej osoby z danej gry oraz odsuniêcie od nastêpnego meczu.
2. £amanie regulaminu D2CL przez jedn± z dru¿yn powoduje zarz±dzenie przez sêdziów przerwania meczu i zakoñczenia go wynikiem 0:3, w przypadku powtarzania siê takich incydentów dana dru¿yna zostanie usuniêta z Ligi.
3. Obowi±zuje zakaz unikania b±d¼ przed³u¿ania rozpoczêcia potyczki. Je¿eli przez wiêcej ni¿ 10 minut dana dru¿yna nie rozpocznie ataku, og³oszony zostanie walkower. Je¿eli obie dru¿yny nie bêd± podejmowaæ walki - obie otrzymaj± punkt karny (-1 do ilo¶ci zwyciêstw) i mecz zostanie automatycznie zakoñczony.
Je¿eli gracze ju¿ w trakcie potyczki ewidentnie unikaj± starcia, b±d¼ d³ugo nie mog± siê znale¼æ na planszy, sêdzia ma prawo wyznaczenia granic i zawê¿enia terenu gry.
4. Zabronione jest posiadanie jakichkolwiek butli na pasku. Je¿eli z kogo¶ wypadn± napoje po jego ¶mierci, wtedy dru¿yna przegrywa mecz walkowerem.

H. Zabezpieczenia antycheat / hack:

1. Sêdzia ma prawo w dowolnym momencie zatrzymaæ mecz, mówi±c "WALKA STOP". Od tego momentu wszystkich graczy dotycz± nastêpuj±ce instrukcje:
   - obowi±zuje zupe³na cisza, nie mo¿na ani rozmawiaæ ani szeptaæ do nikogo,
   - wszyscy musz± w³±czyæ "message log" (standardowo klawisz M),
   - nale¿y wcisn±æ JEDN¡ kropkê oraz klawisz ENTER ("." musi byæ widoczne na ekranie),
   - ka¿dy gracz robi screena (PRINT SCREEN), którego zaraz po meczu nale¿y bezzw³ocznie wys³aæ do organizatorów (na oba maile cmarian3@wp.pl oraz soft@pf.pl).
2. Niezastosowanie siê do powy¿szych nakazów bêdzie surowo karane.
3. Walka przerwana w ten sposób bêdzie powtórzona.
4. ZABRONIONE JEST U¯YWANIE WSZELKICH CHEATÓW, HACKÓW W JAKIKOLWIEK SPOSÓB U£ATWIAJ¡CYCH GRÊ. WYKRYCIE U GRACZA TAKIEGO PROGRAMU RÓWNOZNACZNE JEST Z NATYCHMIASTOWYM, DO¯YWOTNIM WYKLUCZENIEM CA£EGO KLANU Z ROZGRYWEK D2CL!
All rights reserved   Copyright © 2002